Objednavka stornována a nevím vůbec proč. Nikdy neproběhla objednavka v pořádku :-/
Superzoo.cz
46 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zboží které mají uvedené jako skladem vůbec nemají tím uvádí zákazníka v omyl dělají z lidí blázny a takové jednání se mi vůbec nelíbí. Prosím o nápravu popř. nějaké rozumné jednání.
Ochotná prodavačka
Postroj za 1200kč , převzetí na prodejně. Objednáno přes e-shop. Zboží bez obalu, špinavé. Vrátila jsem na místě.. Maximální zklamání...
Nekvalitní zboží, konkrétně přepravka na psa. Nevrátili peníze,pouze vyměnili za nový kus, úplně stejně nekvalitní. A navíc až po měsíci . To jsme si museli koupit přepravku jinde, protože často cestujeme. Takže nedoporučuji.
Žádná komunikace
Nic
Na webu nabízí produkty “skladem”, ale pak dojde za den email že produkt nemají. Kvůli tomu jsem musela běhat ráno před prací po obchodech a shánět sušené mléko pro koťata, protože jsem nemohla čekat dalších x dnů. Zákaznický servis je také zklamání. Vůbec je nic nezajímalo, akorát posílají automatické odpovědi, které odesílají x lidem. Sama pracuji v ZS a to jaké odpovědi jsem dostala mi přišlo k smíchu :D jak kdyby si ani nečetli co jim píšu:) už nikdy víc. První zkušenost a také poslední.
Snad pouze pekne graficky stylizovane maily.
Katastrofa,firma je zcela diletantska a disponuje absolutnim neporadkem ve sve skladove evidenci.Objednan na prodejne jeden ze 4 kusu a po pul hodine prisel email jak zbozicko neni na prodejnicce vubec a dalsi sladke a velice vtione reci jak zakryt svuj neskutecny neporadek!Nikdo neposlal omluvu,pouze instantni mail jak vse napravi do tydne roku atd.V dnesni dobe neprifesionalni,trapne a smesne.Zde vymluvy a nahodny nepomohou,maji proste nekompetentni persinal (za malo penez malo muziky) a nasledne neporadek v evidencich.Trapne,nikdy vice nakoupit neprijdeme,firma jenz se neumi postavit celem k tomu,co nezvladne a chyba je zcela na jeji strane by se opravdu mela k zakanikovi zachovat uciveji.
Dříve spolehlivý obchod a super rozvoz
Dnes vytvořena objednávka, v půl druhý odpoledne. Teď je téměř 19 h a nemám jediné info, kde se moje objednávka nachází a jestli kurýr se uraci vůbec dojet.
Dne 4.5.2022 jsem vytvořila objednávku č. 1651647194, kterou jsem si měla vyzvednout a zaplatit na prodejně a do dnešního dne (18.5.2022) nic... Po přihlášení na svůj profil v SUPERZOO je stav objednávky stále ,,na cestě na prodejnu". Přiložila bych screenshot, ale bohužel to nejde. Objednala bych na adresu, ale šlo pouze vyzvednutí na prodejně (další velké mínus). Už to nebudu zkoušet a budu objednávat raději jinde, kde to pošlou přímo na adresu.
Bohužel pochválit se nedá nic.
Zklamalo nás, že inzerují středeční slevu 15%, která bohužel ani po zadání kódu, nebyla ve finále odečtena. Což samo o sobě by nebyl takový problém, ale neochota zákaznického “centra” je fascinující. Vždy se dá najít nějaké řešení, nebo popřípadě dát slevu na další nákup, ale ne tady. Jsem zvědavá, zda dorazí objednané zboží, či nikoliv. Takže za nás velké zklamání..
Nic
Tragédie, zboží píše dostupne na prodejně nakonec nebylo ani na jedné, kde mělo být, po rezervaci ještě přišlo že není ani na centrálním skladu, přitom hlásí dostupnost na 42 prodejnách, obsluha nepříjemná, člověk chce poradit, a jakoby otravoval.
Nic
Po objednání zboží, které mělo být v 17ks na eshopu, objednávka stornována z důvodu, že zboží není skladem. Objednáno přes prodejnu, kde mělo být skladem. Opět stornovano. Dodací termín u nejprodávanější granuli 4 týdny...
U objednávky s osobním vyzvednutím, pro kterou si jedete 20km, zjistíte až po příjezdu na prodejnu, že byla z části stornována, aniž by prodejce o tom informoval, přitom odesílají SMS i email, že je zboží připraveno. Poté bohužel při výběru jiného náhradního zboží na prodejně téměř žádný sortiment k dispozici.
Rychlost dodání
Výkal na krabici (nejspíše ze skladu od myší/krys)
Mou objednávku tvořilo akvárium a krmení pro ryby. U akvária bylo na e-shopu uvedeno dodání do 4 pracovních dnů, krmivo mělo být skladem. Tři dny po zadání objednávky jsem byl ze strany tohoto obchodu informován, že krmivo skladem není a k naskladnění možná dojde až následující týden. Věc jsem se snažil vyřešit tím, že jsem byl ochoten zajet na jejich pobočku, kde opět dle webových stránek měli mít obě položky skladem. Na infolince jsem chtěl ověřit, zda si zboží objednané na e-shopu můžu vyzvednout na pobočce a zda je skutečně zboží skladem na dané pobočce. Dočkal jsem se pouze odpovědi, že si mám na danou pobočku zavolat. Po telefonátu na dvě pobočky mi u obou bylo sděleno, že ačkoliv mají na stránkách zboží vedené jako skladem, ve skutečnosti je nemají... Vzhledem k tomu, že výše uvedené zboží mělo být dárkem a opravdu jsem nemohl čekat více jak týden na doručení, zakoupil jsem zboží u konkurence, kde vše proběhlo naprosto bez problémů. Já osobně se tomuto obchodu příště vyhnu velikým obloukem, absolutně nechápu, že takto velký řetězec si něco obdobného může dovolit vůči zákazníkům a tímto způsobem je "tahat za nos". Rovněž e-mailová komunikace s obchodem byla na neskutečná, až primitivní. Pokud chcete zažít adrenalinový zážitek můžu obchod doporučit, tlak vám zcela jistě vyroste do závratných výšek.
Zboží na e-shopu vykazují, že mají a dodají. Uskutečnite objednávku a za tři hodiny zavolají, že zboží nemají. Nemluvím o ochotě a slusnem jednani, ktere chybi. Stejně jako zde jiní, nehodlám u takto nesolidního obchodu již něco dalšího objednávat.
Chlubit se byt vyhradnim dopravcem jedne znacek granuli a pak je nemaji na prodejne skoro nikde a na prodejnu se nedaji ani objednat ze skladu pres eshop Kdyz chci mit “ exkluzivku” tak to musim umet..
Ochota, vždycky mi dobře poradily při nákupu, rychlost dodání zboží vše bylo vždycky v pořádku, ceny i kvalita zboží
Nic
- Termín dodání - 14 dní (hrůza, ze Zoohitu za dva dny mám zboží doma) - chybějící zboží - po telefonické dohodě nám bylo sděleno, že máme poslat email a že nám chybějící zboží pošlou ... Avšak odpověď na můj email.."zboží tam bylo v balíku". - zboží v balíku opravdu nebylo, 30 cm provazů bychom si asi těžko nevšimli - no nic, hádat se s nimi nebudu, příště nakoupím raději někde jinde
zboží přišlo rychle
Eshop mi stále nabízel, ať ještě něco přikoupím, že dostanu dárek - objednala jsem tedy navíc ještě konzervy pro psa. Den po objednávce mi z eshopu psali, že jednu z hraček, co jsem objednala, nemají. Řekla jsem tedy, ať pošlou zásilku bez ní, protože jsem ji potřebovala co nejrychleji. Evidentně tedy dárek zase vyndali ;)
Bohužel nic