tectake
73 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Ani po bezmála třech týdnech nebylo zboží dodáno. Zatím komunikují a svádí to na dopravce DHL. Slíbili, že posílají znovu, ale DHL od nich nic nepřevzalo. Odstupuji tedy od kupní smlouvy datovou schránkou a žádám vrácení peněz. Pokud mi je do 14 dnů na účet nevrátí, podávám předžalobní výzvu, a poté žalobu. Tak jsem zvědavá, jak to dopadne. Jsem holt pitomá, že jsem si včas nepřečetla tyto recenze.
Při objednávce špatně zadaný e-mail,telefonní komunikace s e-shopem, na první dobrou,velice příjemná paní na lince. Problém vyřešen během dvou minut. Zboží dorazilo i přes malé komplikace z mé strany za tři dny od objednávky.
Nic
Škoda že jsem si dřív nepřečetla recenze. Moje chyba. Zboží zaplaceno ale email pro potvrzení nepřišel. Asi mi už nedorazí email ani zboží ani peníze...
velmi rychlá doprava - ve čtvrtek jsme objednali, v pondělí dorazilo stůl dobře zabalený, nepoškozený, moc pěkný a stabilní
nic
Rychlá distribuce, bezproblémová reklamace, hladká komunikace.
nic
Zboží zaplacené a nedorazilo po 14 dnech. Nabídka vrácení peněz, tak uvidíme jestli aspoń ty dorazí.
ZAPLACENÁ objednávka po asi 3 týdnech nedorazila. Nikdo nebere telefon, tádný potvrzovací mail nepřišel, žádná omluva, žádná kompenzace – zkrátka 0 komunikace... Neskutečné. Už nikdy víc
nic
Objednán stul + odkládací stolek. Obě přišlo v příšerném stavu. Rohy ulámané, hrany okousané, přes celý stůl vedl škrábanec. Dodací lhůta také příšerná. Vracíme zpět na základě vrácení zboží do 14 dní. Obchod rozhodně nedoporučuji. Zboží je špatné kvality a velice nekvalitní.
Obchod, nedoporučuji!!! Není řešení, ze strany obchodu .. řešíme jinak .. Komunikace , ochota, zákaznický servis na nule. Zakoupeno zboží v hodnotě 10tis . Proto velký POZOR !! Nebyla jiná cesta ,než stížnost na ČOI.
nothing
Sent package with wrong cash on delivery amount, did not bother even answering the Facebook chat about this issue. Did not put email address for the courier to notify me about delivery, did not opt for SMS notification as well. Everything is done to a bare minimum in terms of customer satisfaction and on top of that they deliver with a wrong amount. Even if you show them they made a mistake, they do not care, all they say is if you don't want it, reject it. Complete piece of crap company!
nic, možná jen to, že "zatím" komunikují
Objednali jsme "měkoučký" pelíšek pro psa s 9cm matrací. Jak už tu bylo zmíněno, přišel kus hadru a bez matrace. Mají klamavé fotky na internetových stránkách. Nabízeli 200,-Kč slevu :-)) za to, že nedodali matraci :-)). Pokud nevrátí celou částku, budu řešit jinak. Obchod absolutně nedoporučuji a škoda, že jsem si recenze nepřečetla před nákupem. :-((
Absolutně nic.
Objednala jsem pelech pro psa. Sice došel do 5 pracovních dnů ale bez matrace. Takže jenom kus hadru.
Nic
Všechno - dezinformace o zboží, nedodržení termínů, vysoká neprofesionalita a neochota, klamné jednání, arogance na hot lince.
Objednala jsem zboží, zaplatila online. Až poté přečetla recenze a měla obavy, aby bylo vše OK. Naštěstí mohu říct, že všechno proběhlo v pořádku. Oznámení o předání dopravci přišlo brzy, dopravce informoval s velkým předstihem o doručování. 1x to posunuli o den později, ale stále celková doba dodání byla asi 6 dnů vč. víkendu, tj. 4 prac. dny (což mi při dopravě z Německa přijde velmi dobré a splnili tak podmínku dodání do 4 prac. dní). Balík nebyl nijak poškozen, produkt také ne. Objednávala jsem masážní lehátko. Děkuji.
Nic
Jediné co mohu na obchodě pochválit je, že komunikoval a vrátil peníze.
Objednala jsem zboží na konci července. Zboží bylo dvakrát odesláno. V obou případech se nedostalo vůbec do ČR, zaseklo se kdesi v Německu a vrátilo zpět. Třetí pokus, po více než měsíci čekání, jsem odmítla.
Kvalitní a spolehlivý obchod
Vůbec nic
nic
Zboží objednáno 15 dní, doposud žádné zprávy k doručení nebo omluva za nedodržení termínu.
Ze dokola k odpovědím na recenzi vkládají stejnou šablonu, jak je mrzí negativní recenze a pak si vyhodnotí, že za ně to bylo v pořádku. Rozhodně úspora času. O tom není pochyb, pokud v pořádku pro ně znamená agresivní komunikace a nezájem vyřešit.
Ve chvíli, kdy se objeví na jejich straně problém, neřeší, pokládají telefony. Útočí na zákazníka a snaží se mu podsunout, že to on na ně útočil a když jsou v koncích, tak si vymyslí, že byl k nim zákazník vulgární, byť vulgarity sám nezná a oni byli ti zdvořilí. Je k zamyšlení, proč většina negativních recenzí poukazuje na problém (ne)komunikace a autor to svaluje VŽDY na zákazníky. Mám pochopení, že se u všech odpovědí stydí uvést jméno a schovává se za tým. Chtělo by to zaměstnat lidi s praxí ,zkušenostmi, naučit je asertivitě a zdvořilosti, když to neznají z osobního života. Kdyby měly monitorované hovory, tak by si ověřili, jakých lži se dopouštějí .. Stojí za zamyšlení požádat operátora o nahrávku hovoru a prostřednictvím ČT Černých ovcí dokázat, jak mají svá tvrzení postavená na lži. . Nicméně u této firmy je důkazem jejich vlastní zrcadlení. Evidentně nemají daleko od vulgarit a proto raději pokládají telefon , protože se nedokáží ovládnout. . Zajímavé, stále stejná šablona : My nic, to zákazník. Je zřejmé, že je nad možnosti autora/ky za tým vyhodnotit situaci a zamyslet se s pokorou, proč mají tolik opakujících se negativních recenzí. Stačilo by proškolit a mohli by se přiblížit profesionálním eshopům aniž by museli útočit. Věřte, jde to jinde i bez toho.
Po měsíci zboží nedorazilo.. ale jak se tak dívám recenze jsou samé špatné..
Objednaný produkt přes e-shop. Přišel poškozený, proběhla výměna kus za kus. Kdy přijel kurýr. Opět produkt poškozený, následně jsem již požadovala vrácení peněz .... Což proběhlo, ale částka byla ponížena. Asi ???? Za dopravu ?????