Jednání zaměstnanců, Dodali mi objednané zboží poškozené - stojan na truhlíky- jeden byl prasklý,. Po kontaktu se zaměstnankyní a odeslání fotografie mi bylo řečeno, že mi pošlou nový truhlík . Později mi sdělili, že mám zaslat celý komplet nazpět a že mi pošlou nový. jenže mezitím jsem si již do zbývajících zasadila přísady a tím bych vše zničila. Paní se kterou jsem později hovořila,mi řekla, že jí to nezajímá a položila mi telefon. Již bych si nikdy zde nic neobjednala a nedoporučila bych tuto firmu.
tectake
73 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Délka dopravy 5 dni ( psané 2-4dny) Poškozené zboží Špatná kvalita
O odkaz ke sledovani zasilky jsem si musela napsat.Info o doruceni zadne.Zbozi dorazilo po tydnu od platby a neuplné.Chybejici cast vyrobku.Ne sroubek ale celkem objemna cast.Coz uplne nepochopim.. Reklamaci vyrizuji, tak snad s nejakou rychlou zpetnou vazbou.S rychlosti a aktivitou pece o zakaznika u tohoto obchodu ale trochu pochybuji.
Nic
Mlží a lžou, že zboží vrátila doručovací firma zpět. Tracking number ovšem nemají. Lžou. Je to nesolidní firma a nedoporučuji nic objednávat!!!!!
Komunikacia Ok
Neochota uznat reklamaciu aj ked bolo na prvy krat zrejme ze je to vada vyrobku Objednal som si kufor s naradim aby bolo vsetko pohromade v jednom kufri. Zamerne som si vybral system kde ma kazdy kus presne svoje miesto v drziaku aby bol v tom poriadok. Uz pri doruceni a otvoreni bol material povypadavany a pomiesany nakolko drziaky nedrzali ako mali. Skusil som ich tam teda povkladat a po zatvoreni a par prevrateni kufra”ziadne nasilie” som otvoril kufor a 70%veci bolo povypadavanych a pomiesanych. Vemaili mi povedali ze to nieje vada a na to sa reklamacia nevstahuje. Po vyzvani aby si po tovar poslali kuriera mi toto zamietli, mam to poslat na vlastne naklady(co je 1/3s ceny 21eur) a oni mivraria peniaze s cim som nesuhlasíl. Nikdy viac obchod s takymto pristupom Neodporucam.
nabídka zboží přehledný e-shop rychlost doručení
Bohužel z vlastní zkušenosti nemohu obchod Tec Take doporučit. 8.11.2020 jsem si zde objednala velkou šperkovnici se zrcadlem na klíč jako dárek k Vánocům pro maminku. Doba dodání na dobírku byla 6-9 pracovních dní. Zboží mi bylo doručeno nepoškozeno 13.11.2020 z čehož jsem měla nesmírnou radost. Z čeho jsem ale neměla radost bylo to, že zboží bylo poškozeno. Vrchní ucho šperkovnice bylo ulomené. Obratem jsem volala tuto skutečnost na infolinku, kde mi bylo řečeno, ať napíšu e-mail. Napsala jsem tedy e-mail i s fotodokumentací. Odpověď tentýž den, že poškozené zboží vyzvednou na vlastní náklady a zašlou nové (později změněno, že zboží vyzvedávat nebudou). Říkala jsem si, že stát se to může a nechala si poslat nové zboží. Následně jsem čekala 10 dní na nějaký e-mail o expedici nového zboží nebo na doručení nového zboží. Nic se nedělo, tak jsem 23.11.2020 urgovala e-mailem. Odpověď mi přišla následující den, že za zpoždění může přepravní společnost a slíbené doručení do konce týdne. Chápala jsem vzhledem k Vánočnímu shonu a situaci v ČR. 25.11.2020 mi bylo doručeno tedy nové zboží, opět balíček hezky zabalen - z venku nepoškozen. ALE zboží bylo opět rozbité. Vrchní víko šperkovnice celé pomačkané/dobouchané, koženka prasklá (asi následkem pádu) + jako bonus chyběl jeden ze dvou vnitřních šuplíků. Tohle už jsem si říkala, že to není možné. Opět jsem to volala na infolinku, kde jsem byla opět odkázaná na e-mail a slečna mi přísahala, že denně odesílají 1000ks této šperkovnice a já jsem jediná kdo to reklamuje. Na otázku, zda zboží před odesláním nekontrolují (kvůli chybějícímu šuplíku) mi slečna tvrdila, že kontrolují. Což pro mě byly zajímavé skutečnosti a naskočila mi myšlenka, co budou tito lidé dělat, až to rozbité otevřou např.: u stromečku?? A jak je možné, když to kontrolují, že to dojde tak jak to přišlo?? Každopádně jsem e-mailem tedy psala, žádost o další reklamaci a tentokrát i vrácení peněz na číslo účtu, jelikož mi tyto dvě zkušenosti stačily. O třetí pokus jsem ztratila zájem. Být ve stresu, že budu čekat další dva týdny než mi přijde zboží nové, jestli bude tentokrát v pořádku a kde ak budu shánět nové aby bylo pod stromečkem se mi upřímně nechtělo. Reklamace byla přijata, následující den jsem obdržela datum s vyzvednutím poškozeného zboží na 30.11.2020. Kurýr přijel, vyzvedl a odeslal zpět. 1.12.2020 mi přišel e-mail, že zboží bylo předáno. Ačkoliv jsem číslo účtu na vrácení peněz psala do e-mailu ze dne 25.11.2020, tak mi 4.12.2020 byl zaslán od Tec Tak e-mail o číslo účtu, odeslala jsem jej a čekala na vrácení peněz, které mi přišly dnes (8.12.2020). Ačkoliv zboží krásné za příznivé ceny, tak mě dvakrát po sobě stejné přišlo rozbité. Nezajímá mě proč, omluvy další nechci, na e-mailu jich mám dost. Obrázek jsem si udělala, jsem velice zklamaná a zde si určitě již nic nekoupím.
Blesková doprava perfektně zabaleného zboží, komunikace, vysoká kvalita zakoupeného produktu.
0
nic
vše
Zboží přišlo za 3 dny, přesně jak slibují na internetu. Na dotaz odpověděli během několika minut a křesílko vypadá stejně jako na fotografii, takže určitě nakoupím zase.
Nic
Podprůměrná kvalita zboží a naprosto příšerný zákaznický servis. Tomuto eshopu se vyhněte obloukem.
Musím velice pochválit zákaznický servis,jmenovitě slečnu nebo paní Terezu. Vyšla mi neskutečně vstříc a patří jí mé veliké díky.
Zatím nic.
Příjemná komunikace, kvalita zboží a rychlost dodání
Kvalita výrobku, ochota zákaznického servisu, rychlé dodání, dopravce velice ochotný
Komunikaci obchodu, široký sortiment
Rychlost, bezproblémovou komunikaci
Krásné zboží
Polámané, špinavé a krabice celkově zničená od dopravy
schránka poškrábaná reklamovat nebudu, již jednou jsem reklamoval a nabídli mi 75 korun slevu
Nic
Zboží neodpovídalo kvalitě a na peníze už čekáme od 30.4.2019 zboží jsme zaslali zpět a zatím žádná reakce od prodávajícího ! Na Info linku se nedá dovolat ani ráno ani večer proste nikdy. NEDOPORUČUJI
Nefunguje infolinka, zboží mělo být odesláno do 2-4 dnů, je to už týden a žádné informace.
Nejde se dovolat na infolinku. Ráda bych se informovala jak daleko je má objednávka. V pravidlech bylo, že po odeslání objednávky dostanu informaci o jejím přijetí .Zatím nic nepřišlo.
nic