umobil.cz
67 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Komunikace nula....
V žádném případě nedoporučuji.byl jsem nucen v rychlosti objednat telefon,nicméně na mě dotazy, zda bude opravdu doručen hned v první pracovní den po sobotě,nikdo nereagoval.az do doby,kdy jsem slušně napsal storno objednávky.v tu chvíli se ozval jakysi"majitel" a začal vyhrožovat "pravniky",a že jsem povinen zboží prostě odebrat.pracuji v obchodě 30 let ale tohle se mi ještě nestalo.po přečtení recenzi jsem nakonec pochopil.mohl jsem klidně zboží převzít a do 14 ti dnů vrátit,jenže to by musel pan Penize vracet tak,jak mu ukládá zákon.nakonec psal pan i mým kolegům ve firmě.byl jsem nucen to předat inspekci ať zhodnotí jim postavené nerovné podmínky ve smlouvách.
Distribuce CZ. Po obdrzenu telefonu. Odnesen mobil do Samsungu pro overeni. Polska distribuce. Jedna lez za druhou. Nejsem jediny, mnoho lidi se uz spalilo a jeste spali. Vyborne pripraveni paragrafama a skvelejma vetama, z jakeho duvodu mobil nejde vratit. Mobil se posekava a to je uplne novy. 3x vraceni = penize zpet. Omyl! Musi se uznat zavada 3x po sobe. A cekat na odvezeni do PL a zpet.. nemame dalsi penize na nahradni telefon. Protoze vraceni mobilu je az do 3 mesicu. Neuveritelny. Uz nikdy vic. Predano do Cernych ovcich. Na inspekci. I na Vas dojde.
Nic
Mobil seč byl prodáván jako nový přišel odřený.Dostala jsem jej jako dárek k vánocům takže už nešel vrátit.Mobil nejspíš od někud z Polska při zapnutí polština a azbuka!!!!!!!Tragédie
Levné Rychlé dodání (objednání v pondělí v noci a ve středu už to mám u sebe)
Koupil jsem v lednu hodinky měly být nové což byly použité ale hodinky se vždy do 10min vypnou a na nabíječku nereagují reklamace číslo 1.po týdnu vracet že jsou ok ale jen je dáte na ruku do 10min se vypnou ikdyz mají 70%baterky a. Zapnout už nejdou poslal jsem formulář s fakturou o odstoupení smlouvy kvůli neodstraní závady ale od té doby už semnou nekomunikuje. Tak že vše má. COI na policii podáno trestní ozneni. Absolutně nedoporučuji nakupovat.
Nic
Koupil jsem si v tomto obchodě hodinky Samsung Byl jsem v O2 aby mě nastavili hodinky nastavili ale nešlo sněhulák Poslali mi do speciální prodejny Samsung tam to zkontroloval řekli že je to v pořádku že musím do O2 vo2 mi s tím nic neudělali tak jsem hodinky vrátil když jsem hodinky koupil divil Jsem se že nemají fólii na sklíčku při vrácení hodinek mně bylo sděleno že jsou značně opotřebované fólie na sklo 200kč řemínek 800Kč a mou vinou jsem nedal hodinky na tovární nastavení a tak mně bylo řečeno 1000Kč za vymazání celkem 2000 s tím jsem nesouhlasil dovolat se nejde a mail jsem napsal že nesouhlasím že hodinky jsem nenosil ale už mi odpovězeno nebylo a poslali mě o dva tisíce méně na účet Takže víc Nemusím povídat o firmě a takovýchto recenzí jsem našel hromadu nedoporučuji nikomu aby tu tu firmu navštívil
zklamalo mne hlavně to že jsem tam volal a ptal se zda je to originál zabalený bylo mi potvrzeno že ano ale přišla otevřená krabička a v ní telefon který už někdo rozbalil žádná ochranná folie z výroby ani zezadu ani zepředu ani z boku. Navíc na krabičce je napsáno od samsungu pokud je tato pečeť poškozena nepřebírejte telefon bohužel to jsem zjistil až když jsem rozdělal balíček co od nich přišel hlavně že se na to ptám dopředu proto že to má být dárek k vánocům jak může být někdo v té firmě tak bezcitný prodávat takové věci a klamat zákazníky v této firmě už nikdy nakupovat nebudu a všem doporučuji to samé!!!
Nic, nákup proběhl na základě hodnocení 73% spokojených zákazníků. Ale je to lež!!!!!!!!!!!
Poslal jsem reklamaci, celý měsíc to tam leželo a těsně před koncem lhůty že prý prasklý display. Evidentní lež, poté jsem se podíval na recenze. Totální katastrofa a evidentně používá stejné taktiky. Okamžitě podán podnět čoi a konzultace o podání trestního oznámení.Vyvarujte se této firmy. Navíc absolutně nekomunikuje telefonicky.
Ach ano, stal jsem se zákazníkem společnosti Umobil a mám na to samozřejmě jakožto důkaz i fakturu s údaji společnosti a mými údaji, jakožto odběratele, co jiného si přát ve standartním obchodním vztahu, že? Toto uvádím záměrně, neboť by někdo mohl spatřovat komplikaci v tom, že k nákupu dopomohl k nějaký vyhledávač, třeba Google. Ano, i to se stalo. Ale dost humoru, stal jsem se zákazníkem společnosti Umobil.cz a jelikož právě vy nyní čtete tuto recenzi, zvažujete to taktéž. V krátkosti, můj příběh. Blíží se Vánoce a sháníte, jakožto dárek, mobilní telefon Samsung. Rozhodně chcete CZ distribuci, protože jej dáte jako dárek a tak chcete obdarovanému v případě reklamace maximálně usnadnit život a samozřejmě, jak to taktéž vypadá, někomu nadělit od Ježíška mobil třeba z Polska, že? Použijete vyhledávače, vyjde vám zajímavá nabídka od společnosti Umobil a telefon objednáte, vždyť má přímo přívlastek "CZ distribuce" v názvu telefonu. Tohle jste přece hledali. Ostatně, i dnes mají všechny telefony nabízené touto společností přívlastek "CZ distribuce" . Telefon dorazil, funkční, v krabičce. Nepopírám, pod vánočním stromkem jsme si ale užili spoustu legrace, alespoň, že Android byl přepnut do češtiny, jinak je telefon našlapaný polskými aplikacemi a samozřejmě v polštině. Ne, nelíbilo se mi to, je to přesně to, co jsem nechtěl, ozval jsem se, vystavil recenze a odpověď od společnosti Umobil? Na můj vkus poněkud arogantní, v jejich podání, oni jsou česká společnost, s českým kapitálem a tak vše, co prodávají je přece "CZ distribuce". A telefon z Polska? No a? Stejně přece mají svoje vlastní podmínky pro reklamaci. A balík aplikací v polštině, co jsou v telefonu napevno a nejdou odinstalovat? Tak ať je přece nepoužívám a když zbydou nějaké systémové prostředky, tak si přece můžu stáhnout i nějaké české. Já vím, humoru se těžko jeden ubrání. Ale vážně, telefon z Polska s označením "CZ distribuce" a s aplikacemi v polštině, to je realita. Takže, sháníte-li "CZ distribuci" telefonu Umobil ji vnímá přesně takto. Rozmyslete si to. A já už pilně trénuji svou polštinu.... Závěrem, mé jméno je pravé, stal jsem se zákazníkem společnosti Umobil a mám takovouto zkušenost, pro úplnost dodávám e-mail : bedrichzitko@seznam.cz
Rychlé dodání Ceny zboží Telefon jsem už stihl i reklamovat, ale s reklamací nebyl žádný problém I po reklamaci velmi rychlé dodání (do druhého dne)
Reklamace trvala přesně 30 dní
Rychlé dodání
Zakoupené zboží mi nevyhovovalo, poslala jsem zpět se vším, co obchod požaduje. O tom, že telefon dorazil zpět nikdo nevěděl, dokud jsem nenapsala e-mail s dotazem, jak to bude s reklamací, telefon tam někde dva dny ležel a nikdo se neozval, telefonicky nekomunikují a peníze dorazí bůhví kdy.
Bohužel nic.
Zakoupil jsem si u společnosti UMOBIL mobilní telefon Nokia 7 plus, mobilní telefon mi byl doručen s UK nabíječkou, společnost UMOBIL mi jako kompenzaci zaslala adaptér UK/EU. Po nabití přístroje jsem zjistil, že telefon bohužel naplno nekomunikuje se SIM kartou vodafonu, při hovorech se volaným nezobrazovalo telefonní číslo, ale skryté číslo. Domníval jsem se, že by mohlo jít o chybu SIM, tuto jsem si nechal vyměnit operátorem za jinou, postupně se chyba SIM vyloučila. Zaslal jsem proto mobilní telefon k reklamaci s výše popsanou závadou. Telefon se vrátil zpět s informací, že se závada neprojevila, celý proces se znovu opakoval, znovu jsem telefon odeslal, znovu se vrátil zpět s informací, že se závada neprojevila. Telefon jsem znovu odeslal, následně jsem zjistil, že tento konkrétní telefon není určen pro CZ distribuci, informaci jsem sdělil prodávajícímu s požadavkem, že na základě výše uvedeného odstupuji od kupní smlouvy a požaduji vrácení platby. Následně jsem obdržel informaci, že mobilní telefon je mechanicky poškozený – rozbitý displej a nelze proto reklamaci ani odstoupení od kupní smlouvy uplatnit. Prodejce uplatnil za poškozený balík náhradu škody u České pošty. Prodejce mě vyzval ke sdělení čísla účtu pro vrácení platby, že platbu vrátí, až dostane náhradu škody od České pošty, to byla poslední reakce firmy UMOBIL, platbu jsem do dnešního dne nedostal. V současné době běží soudní spor o náhradu škody, jehož jednání bude 2. března 2020. Pokud máte někdo obdobnou zkušenost, můžete se na mě obrátit: vlberanek@seznam.cz.
Nic
Mobil už mám dva roky. Celou dobu telefon jel v pořádku. Těsně před ukončení záruky se mi zobrazily na zadním fotoaparátu černé tečky, tak jsem mobil poslala na reklamaci. Vyfotili mi pár fotek a tvrdili, že s mobilem nic není a na fotografiích nejsou žádné tečky. Když jsem ovšem fotografie přiblížila, šlo jasně vidět, že se zadním fotoaparátem není něco v pořádku. Tak jsem jim odpověděla, že na fotografiích je stále vada a poslala jsem jim ještě případné fotografie. Na to už neodpověděli a poslali mi telefon zpět s neuznáním reklamace. Jak mi telefon přišel domů, ještě jsem si to ověřila, jestli tam ty tečky jsou, a byly... Tak jsem se jim snažila dovolat nejméně týden (už tady jde vidět ta neschopnost). Pán mi pověděl, že on s tím nic neudělá a že jim mám telefon poslat znovu. (Jak mi telefon přišel domů, tak už jsem ho teoreticky měla po záruce, ale tím, že byl na reklamaci měsíc, tak se mi záruka měla prodloužit). Tak jsem jim telefon zaslala znovu a rozepsala jsem jim celý můj problém, zasla jsem fotografie s vadou. Tři týdny se neozývali, pak ovšem napsali, že telefon mi posílají zpět a že už mám po záruce. Opět mi reklamaci neuznali. Když ten mobil měli celkem 2 měsíce, tak pokud vím, tak by se ta záruka měla prodloužit. Opravdu neochota a neschopnost.
Nic
Lžou, nabízejí Nokii 7.2 128, ale jde o 64.
Nic
Reklamace
Cena
Složitá komunikace, když je potřeba reklamace. Telefon vrátili s falešnou fotkou prasklého lcd displaye a odřeli telefon ze zadní strany. Reakce byla, že telefon přišel ve stavu jakém ho odeslali. Nemožnost servisu v autorizovaném obchodě, protože telefon je registrovaný v Italii. Doporučuji známe obchody a rozhodně ne tenhle.
Obchod mohu doporučit již třetí telefon a vše v naprostém pořádku
Nemám co vytknout
Ceny - ovšem žádná sleva není zadarmo (viz níže)
Rozhodně nedoporučuji - při reklamaci mi zničili mobil !!! Telefon jsem poprvéreklamoval kvůli žluté skvně na dipleji, reklamace byla zamítnuna a odůvodněna neprojevením závady během testování, nicméně telefon se mi vrátil s novými kryty a závadu již nevykazoval. Když se tato závada po nějaké době objevila znovu, telefon jsem reklamoval stejným způsobem, který vyžaduje prodejce, tedy poslal poštou na adresu prodejce s vyplněným reklamačním protokolem a popisem závady. Telefon nebyl nijak mechanicky poškozený. Přesně po uplynutí 30-ti dní na vyřízení reklamace mi prodejce poslal emailem vyjádření k reklamaci, která byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození - zlomený (ohnutý) telefon. Ten ale nijak ohnutý ani zlomený při odeslání nebyl a prodejce mi tak vrátil zařízení poškozené mnohem více, než jak jsem jej odesílal. Při snaze tento problém vyřešit mě prodejce obvinil, že telefon poškozený byl a že se pokouším svoji nešikovnost svést na ně. Bohužel jsem tedy nepořídil a mám telefon ještě v horším stavu, než jsem jej měl před reklamací. Předáno ČOI
Bohužel, s nákupem mobilního telefonu u této firmy jsem měla problémy od samého začátku. Přiznávám, že jsem udělala chybu, protože jsem si řádně nepročetla obchodní podmínky – u jiných firem jsem nikdy podobné potíže nezažila. Nepříjemnosti začaly už tím, že zařízení mělo být z CZ distribuce, což se ukázalo jako nepravdivé. Oficiální servis telefon odmítl uznat, protože nepochází z CZ distribuce, a navíc jej označil za nepoužitelný. (špatná deska, přehřívaní, baterie výdrž cca 2 hodiny). Reklamace u této firmy nepřinesla žádné řešení. Při první reklamaci mi bylo pouze sděleno, že telefon je v pořádku a byl vyčištěn. Při druhé reklamaci firma zamítnuto prý je záruka pro právnickou osobu pouhé 3 měsíce. Celkový přístup firmy mě velmi zklamal a jejich služby rozhodně nedoporučuji. Pokud hledáte spolehlivost a seriózní jednání, raději se obraťte na jiného prodejce.