JRC.cz
29 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Vstřícnost Orientace na zákazníka Rychlost Cena Kvalita Po předchozích, letitých a velmi dobrých zkušenostech mého manžela, především s nákupem a prodejem her, jsem u JRC objednala PS5 Slim+4TB a mediální ovladač na PS5. Po odeslání objednávky jsem se rozhodla do ní ještě vstoupit a něco si přiobjednat.. To jsem si nakonec rozmyslela (rozhodla jsem se ještě počkat), nicméně jsem si tak vytvořila problém, jak objednávku znovu uzavřít, aniž bych si zboží objednala 2x.. Na telefonní kontakt jsem se nedovolala, ale na WhatsApp zprávu mi reagovali obratem a s problémem mi přislíbili pomoci. Na druhý den jsem se stejnou cestou připomínala a při té příležitosti jsem se dozvěděla, že je má objednávka momentálně prověřována, neboť u jedné z položek byl problém se zápornou marží. Věc tou dobou již řešili s produktovým managerem, na jehož vyjádření čekali.. Přiznám se, že po přečtení recenzí zde, jsem v mezičase začala panikařit.. Ale zatím co já tady četla hororové scénáře, JRC mi už po pár minutách objednávku potvrdili, zabalili a odeslali. Tímto bych chtěla rozhodně poděkovat, že si JRC zvolilo spokojenost zákazníka a i za pro ně nevýhodných podmínek mou objednávku akceptovali a vyřídili. Rozhodně tím u mě potvrdili svou serióznost a další nákupy tak budu realizovat opět u nich. Děkuji.
Já sám hry nehraju, neznám jiné herní obchody než JRC, ale chtěl jsem přítelkyni udělat radost a poprvé jsem tam objednal Dragon Age Rook's Coffer Collector's Edition, protože ona tu sérii miluje. Původní vydání připadalo na 31. Října, pak se to posunulo na 4. Listopad tedy na dnešek, dnešní datum tam v tuto chvíli stále u produktu na stránkách je, ale je tam jen možnost předobjednávky, což je zvláštní když to teď vyšlo, no ne? Nebo nevyšlo, a zapomněli aktualizovat datum? Tak se koukám všude možně a pak hurá přišel mi email, že je moje objednávka zrušena! No není to super? Nakonec jsem objednal z Xzonu a zítra to bude doma, takže je to bezva, ale první nákup nenákup v JRC ve mně nezanechal dobrý pocit.
Minulý měsíc pro kamaráda k narozeninám jsem objednala sochu u které se psalo "skladem". Po pár dnech se na zákaznické kartě objevilo "kontaktovat zákazníka" a tak čekám...čekám dva dny, tři dny, a čtvrtý den už mi došlo, že nikdo mně kontaktovat nebude a tak sama volám. Velmi arogantně mi bylo řečeno, že zboží už nemají. Každopádně objednávka je stále aktivní tak za pár minut volám znovu, ať dělají svou práci a pořádně se na to kouknou. Operátor mně přehodil na dalšího protivného operátora a ten mi řekl, že mají poslední kus a stahují ho pro mně z prodejny. Po čtrnácti dnech od objednávky soška přišla na mou prodejnu ale krabice byla zdeformována, s velkou dírou... abych to zkrátila, ukázalo se, že mi poslali rozbalené zboží (myšleno sochu ve zničené krabici, která stála na webu o 1000,- méně) i když jsem si objednala "nové", a i když mi přišla to "rozbalené", chtěli po mně zaplatit cenu té "nové" sochy, protože v tom měli všichni bez vyjímek bordel, a já samozřejmně odmítla. Když jsem si chtěla minulý týden v obchodě koupit Metal Gear Solid kolekci, můj rezervovaný kus nešel prodat (že je něco se systémem, a že to bude chvíli trvat) ...čekám tam skoro hodinu a nakonec se ukáže, že moje potvrzená rezervace je na hru, která se bude posílat zpět na sklad. Další kusy na prodejně neměli, takže jsem musela udělat objednávku a čekat týden. A bylo toho ještě mnohem více. Já si nepamatuji, že by před Smarty bylo JRC tak divné. Jo a mimochodem, na zákaznickou kartu se mi už nevím proč nejde přihlásit. Jasně, teď mi někdo ze "zákaznické péče napíše ať jim pošlu čísla objednávek aby to mohli prověřit abych příště byla spokojená a bla bla bla... ale proč? Už jsem to s nima řešila a milí nebyli. V JRC (nebo teď už vlastně Smarty) už nikdy nakupovat nebudu.
JRC bylo pro mně vždy místo, kam jsem si ráda chodila kupovat hry... Teď mi to místo hry znechuťuje... (Smarty, díky). Hry jsem si roky chodila kupovat přímo na kamenou prodejnu Karlovy Vary a nikdy nebyl žádný problém, a vždy jsem byla spokojená... (Do doby Smarty)... Minulý rok jsem vážně onemocněla, a musela být jen doma. Poprvé jsem si tak předobjednala hru domů. Jednalo se o Resident Evil 4 Remake, ale hra v den vydání který připadal na pátek nedorazila, a když jsem se ptala zákaznické podpory, bylo mi řečeno, a to cituji, "hra se nevešla do auta, budeme jí odesílat až dnes, takže u Vás bude někdy po víkendu" ...A i když mně ujišťovali, že se to už příště nestane, úplně to samé nastalo o měsíc později se Star Wars Jedi Survivor a pak i s Final Fantasy 16. Když jsem volala na zákaznickou linku, že mám předobjednanou sběratelku Assassin's Creed Mirage (Deluxe Edition + Collector's Case + předobjednávkové bonusy) domů, a že po špatných zkušenostech bych chtěla aby mi vše poslali přímo na prodejnu kam hry dorazili vždy v den vydání, vesele mi vyhověli, a já se mohla těšit. V den vydání přišel email a sms, že je objednávka za 3699,- připravena k vyzvednutí... A tak já stále nemocná se dopravila na prodejnu, ale tam čekalo překvápko... Měla jsem tam jen samotnou deluxe edici bez sběratelského boxu a bez bonusů, a když jsem volala přímo z obchodu co se to zase stalo, někdo arogantní a drzí ze zákaznické podpory řekl "vaše objednávka byla námi pozměněna, nemám více co bych k tomu řekl", i když mě ještě den předem ten samý "člověk" ujišťoval, že je vše v pořádku a sběratelka se hrou a bonusy bude zítra na prodejně... Sami prodavači na prodejně vypadali nemile překvapeni a nechápali co se to děje, snažili se mi pomoct a byli moc milí a hodní, ale nakonec jsem odešla bez ničeho... Za pár dní mi psali z Xzonu, že mají pro mně hru, sběratelku a bonusy (někdo si to nevyzvednul) jestli mám zájem, a já se tak druhý den mohla díky Xzonu doma radovat. Nedávno, JRC/Smarty po více jak pěti měsících zrušily mou potvrzenou předobjednávku další sběratelky bez toho aby mi o tom dali vědět, a já se to nedozvěděla jenom náhodou na mém zákaznickém účtu... Volala jsem jim, a jejich odpověď po čtyřech dnech od volání byla ve formě emailu - "Zdůvodu menšího počtu kusů od dodavatele než jsme předpokládali, jsme Vaší objednávku stornovali" a bylo jim jedno, že jsem byla mezi prvními, kdo si sběratelku předobjednal. Od JRC/Smarty už nikdy nic a po asi deseti letech jsem zrušila svůj uživatelský účet.
Nedoporučuji obchod potvrzená objednávka dle jejich stavu zrušena ( vymazána z povrchu zemského)
Při stornu objednávky s platbou předem si vaše peníze hodlají nechat ještě dalších 14 dní, než vám je vrátí, to už se v dnešní době okamžitých plateb i o víkendu moc nevidí,takže raději už nikdy víc a nikdy nic,škoda že jsem si tyhle recenze a 30% hodnocení nepřečetl dřív, než jsem jim svoje peníze poslal.
Jak jste mimopražský nejste pro ně důležitý zákazník. Doručení včas pro vás tedy nezaručí i když slíbí. Soustředí se více na lidi z Prahy kde maj teda sklad a nikde jinde už jakože lidi už hry nehrajou tak to už není důležity pro nás xD
Už nikdy více. Po objednání z obchodu, jsem zaplatil zboží platební kartou. Po čtyřech dnech stále neevidovali platbu, volal jsem zde mnohokrát než jsem se dovolal na finanční oddělení, kde teda platbu nakonec našli. Člověk si řekne, no vida, všechno skladem, zboží zaplacené, můžu očekávat balík. To ses pěkně přepočítal milý chlapče. Po dalších 4 dnech, kdy se (čekalo na dodávku), už jsem se rozhodl objednávku zrušit. Ačkoliv nabízí jedinečné služby, například přeprodej použitých her apod, není to moc platné, když zboží nedorazí, ačkoliv jej evidují skladem.
Hodnocení se jedná jen výkupu her. Opravdu nedoporučuji. 3 hry se mi měli vrátit. Vrátil se jen prázdný natržený balík (Ale ne dost aby se protáhla hra). Odpovědí na stížnost mi bylo, že zásilky balí pod kamerami a hry zabaleny byli. Nevím jestli ho zaměnili nebo co se s ním stalo. No mě již nepřišli a hádám, že už je nikdy neuvidím. Tak doufám, že aspoň peníze za zbytek přijdou.
Chtěl jsem si reklamovat ovladač od Playstationu, který jsem si koupil před Vánoci, nečekal bych ze bude tak obrovský problém se dovolat na zákaznickou linku. Naprostá ignorance…. Člověk s nimi nic nevyřeší……. Po tom co zde čtu ostatní komentáře tak mám pocit že značka JRC brzy skončí..
Chtěl jsem sehnat přímo jednu konkrétní edici hry a měli ji skladem jako bazarovou na pobočce Smarty/JRC v Teplicích. Již při prvním telefonické kontaktu byl pán na prodejně na dnešní dobu nezvykle ochotný/profesionální a snažil se mi pomoci tento jeden konkrétní kousek získat. A nezastavil ho v tomto snažení ani poměrně velký problém s transportem bazarové hry. Vše jsme nakonec doladili k oboustranné spokojenosti a NETRADIČNÍ a SPECIÁLNÍ cestou dorazila tato vytoužená edice hry naprosto v pořádku do mých rukou. Kéž by v dnešní době takováto zkušenost nebyla čirou náhodou, neřku-li zázrakem... Ještě jednou díky pánovi z pobočky Smarty Teplice.
Zboží jsem neobrzel kompletní i když v popíše nebyla zmínka že něco chybí, absolutně mi nedokázal nikdo na infolince poradit, jen přepojují a přehazují si požadavek. Už tam nikdy nenakoupim a doporučuji ostatním jiný obchod. Nikdo by nebyl schopný poradit a dopravou i když jsem několikrát volal a byl jsme vyzván na zaslání e-mailu, který zůstal bez odezvy a vůbec se nikdo ani neobtěžoval mi odepsat.
Dodání objednávky slíbí do týdne Prodavač si pomalu vybrečí platbu předem Na druhý den po objednání, produkt není dlouhodobě k zakoupení Vrácení pěněz zatím neproběhlo.
Nízká cena
Termín dodání
Rychlost doručení, ve středu večer objednáno v pátek dopoledne doručeno . Zboží v naprostém pořádku. Všem doporučuji.
Nic
6.prosince jsem zakoupil u téhle nespolehlivé firmy pro děti dárky k Vánocům.Dne 11.12. Mi paní u telefonu řekla,že produkty stahují na prodejnu,odkud mi to bude posláno jako jedna objednávka.Dne 15.12. Jsem se připomenul telefonicky jestli na mě nezapomněli. (Opět mi bylo řečeno to samé ze dne 11.12. a bylo mi přislíbeno že do štědrého dne to přijde domů) 18.12. U posledního telefonátu mi pán sdělil že se to do 24.12. Nestihne poslat! Což mi už došla trpělivost a musel jsem nákup stornovat. Kdybych se nezajímal, tak bych žil v představě o včasném odeslání a děti by neměli pod stromečkem to co si nejvíc přáli od Ježíška.
Přehledný web
Lživé údaje o zboží
Výrobky, lidi v kamenných obchodech.
Přístup fakturace a lidí na telefonu. Nakupoval jsem 29. kartou okamžitou platbou, fakturu jsem dostal na jiné datum a tak se nedala použít do účetnictví, na mé naléhání (3x jsem volal) jsem je donutil opravit fakturu, 10 dní mi faktura nepřišla i přes sliby. Nakonec jsem tam musel znovu volat a přišel mě mail bez přílohy. Až když jsem znovu volal, nikdo se mi neomluvil, předávali si mě mezi sebou, mluvili se mnou arogantně, mě faktura přišla. Hrůza - nikdy více.
Rychlost Nízká cena Zboží odpovídalo popisu Naprostá spokojenost
Nic
Objednávka potvrzená s tím že si jí vyzvednu na prodejně. Druhý den u objednávky "kontaktovat zákazníka" ale raději jsem volala sama, abych zjistila co se děje, co to má znamenat. Telefon mi po dvaceti minutách nikdo nezvednul. Píšu email v něm uvedu číslo objednávky a tel. kontakt na mně. Druhý den přišel email z JRC/smarty, že musí situaci prověřit s produktovým manažerem. Další den volám, a když mi to někdo po asi půlhodině konečně zvednul, řekl "nemůžu pomoct, napište email" a já že jsem ho už poslala. S produktovým manažerem to prověřovali hodně dlouho, a nakonec mou objednávku zrušily kvůli tomu, že už na skladě mojí věc nemají a ani nepřijde. Vtipné bylo, když se na webísku JRC ta samá věc ještě ten večer objevila a prodávala o skoro dva tisíce navíc, takže proto tu objednávku zrušily. Zlatý Xzone.