Doručení zboží skladem trvá už 3. Týden .. - V mailu použivají výmluvu, že použité disky se čistí, a že to zdržuje objedavky až 2 týdny - V Chatu používaji výmluvu, že mělo logistický problém, ale že se už stahuje veškere zboží na prodejnu (Asi jde někdo pěšky po dálnici)
JRC.cz
29 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
komunikují
objednávka 8.7., na webu vše skladem.. dnes 26.7. zboží stále nemám.. :( Zboží stahují z Ústecké prodejny.. pěšky by to bylo rychlejší..
Nespolehlivý obchod, podvod.
Nic
Obchod klame spotřebitele, několikatou objednavku mi zrušili. Neobjednávejte zde zboží “skladem”, nemají ho. Jen se vylhávají, nic Vám nedoručí. Obchod nedoporučuji.
Rychlost doručení, komunikace. Osobně jsem s tímto obchodem nikdy žádné problémy neměl, pán mi odepsal a poradil. Zaplaceno přes Apple pay (nějakou chvíli to trvá). Dnes mi přišlo ps4- použité , počítal jsem že bude poškozené jak uváděl popisek ale mile mne překvapilo že konzole byla naprosto v pořádku.
Bohužel nic.
Nefunkční varianta platby apple pay. Dle stránek zboží dostupné na skladu s dodáním do 1-2 dní. Neochotné callcentrum, 0 snaha vyřešit problém i za cenu ztráty zákazníka. Z max. dvou dnů dodání nyní neurčitý termín až údajně měsíce.
Pochválit nelze nic, už vůbec ne přístup k zákazníkům.
Klame mě JRC samotné, jako takové. Místo snahy něco změnit nebo zlepšit se tu neustále někdo za někoho omlouvá... Jen na této stránce jsem našel 25 odpovědí od JRC "Omlouváme se za negativní zkušenost" místo "pracujeme na nápravě aby se to znovu nestalo".... Hodnocení - 32% SPOKOJENÝCH ZÁKAZNÍKŮ lol... To je k smíchu.
V říjnu jsem si vytvořil objednávky na PS5 Digital ve více obchodech, protože jsem měl velký zájem o koupi. A řekl jsem si že skusím i jrc kde jsem ješte nenakupoval jestli náhodou a 28.4 mi přišlo že je odeslaná takže dorazila jako první ze 3 obchodů kde nakupuji.
Jediné co bych vytknul je že box vyl jenom v holé krabici, vetšinou mi brichazí drahší veci v bublinkové folii.
Nic
Přístup silně nesympatické mladé prodavačky, která spíše patří do sámošky a ne k hrám. Jsem věrný zákazník JRC, ale s takovým jednáním se kterým jsem se dnes setkal v obchodním centru Nisa jsem se nějak nedokázal poprat a proto píši tuto šťavnatou recenzi. Věřím, že se do budoucna přístup zlepší.
Objednávku bryly na pc z eshopu som si vyzdvihla osobne na predajni v Chodove a po pár dňoch mi nebolo umožnené vrátiť ju, lebo ak si niečo z eshopu objednáte a vyzdvihnete na predajni je to podľa nich nákup z predajne a neumožňujú vrátenie tovaru, čo je nonsens. Nikto ma na túto blbosť neupozornil a normálneho človeka to ani nenapadne, keďže ten produkt tam fyzicky nebol a bol objednaný zo skladu. Na predajni sa Vás spýtaju či máte prikúpenú možnosť výmeny produktu, čo asi ťažko keď Vám to nikto neponúkne?! Na otázku kde majú VOP a nech mi ich ukážu to obsluha pobočky nebola schopná urobiť, a to tam stali všetci traja vrátene manažéra, to sú tam úplne zbytočne. Odkázali ma na zákaznícku linku kde som hovorila s troma ľuďmi a nakoniec po 20 min Vám povedia, napište nám email :D S tak zlým zákazníckym servisom som sa nestretla, totálne odrbávanie zákazníkov. Hnus, treba sa vyhnúť tejto spoločnosti oblúkom.
Nic
Ochota obsluhy a přístup k zákazníkovi . neskutečná drzost.
Nic
Nezkutečně ochotní prodavači, rezervoval jsem si Ps5 které v době rezervace byla skladem, přišel mail
Minulý týden mi přítelkyně chtěla udělat radost a koupila mi tričko, když jsem na ni čekal před obchodem. Bohužel vybrala špatnou velikost a proto jsem chtěl jít tričko vyměnit, ale co se nestalo. Pán u pokladny mi sdělil, že zakoupené tričko mi nemůže vyměnit a ani mi za něj vrátit peníze, protože to takhle mají ve smluvních podmínkách. Řekl jsem mu, že tričko bylo mimo prodejnu asi 30s. Kdyby se jednalo o o hru, která by byla rozbalená, tak to samozřejmě chápu, ale tohle mi hlava nebere. Už nikdy víc tento obchod!!!!!
NIC
Poprvé a naposledy. Zboží objednáno 24.1.2022, týden se nic nedělo, nikdo se neozval. 31.1.2022 jsem kontaktoval JRC e-mailem, kdy bude zboží doručeno. Odpověď: Aktuálně stahujeme z našich prodejen na centrální sklad. 2.2.2022 se ve sledování zásilky změnil status na "kontaktovat zákazníka". Samozřejmě mě nikdo nekontaktoval a musel jsem do JRC volat sám. Bylo mi sděleno, že se zboží po cestě "ztratilo". Samozřejmě se nic neztratilo, jen se někomu kartičky zalíbily a nechal si je. Následoval e-amil s výsměchem "s Vaší objednávkou to nějak nedopadlo, a tak jsme ji poslali do věčných lovišť", bez kompenzace. JRC už nikdy, donutili jste mě začít opět nakupovat u toho zelenýho z*rda.
Nic
Cekani na objednavku 2 tydny, komunikace hrozna naposled jsem si u nich neco kupovala
Ochota, vstřícnost a milá obsluha. V sobotu 29.1.2022 jsem v Mladé Boleslavi poptával telefonicky konzoli Xbox Series X, která se na webu nečekaně objevila k rezervaci právě na této pobočce. Paní nejdříve ověřila dostupnost a během chvíle zavolala zpátky. Bohužel někdo stihl rezervaci dříve než já, ale přístup prodejce a výbornou komunikaci oceňuji. Následně se mi podařilo zarezervovat konzoli na pobočce Brno Vaňkovka. Dostupnost jsem ověřil na centrální lince (opět milá a ochotná obsluha) a pro jistou ještě přímo na prodejně v Brně. Nakonec se nákup podařil, všem děkuji za ochotu a vstřícnost, vše proběhlo dle mého očekávání.
Nic
Komunikace s panem na zákaznicke lince, objednala jsem omylem špatnou hru při zjištění jsem hned volala na zákaznickou linku abych to sněma vyřešila pan na lince úplně žádný zájem o zákazníka a jediné co mi řekl že to bylo odesláno a přitom žádný info email o odeslání nepřišel a řekl mi že balík nemám přebírat i když je zaplacený a ať ho dopravce pošlou zpět na JRC a po obdržení vratneho balíčku mi vrátí peníze... Jediná rada co mi řekl tak jsem se ho znovu ptala jestli to vážně tak můžu udělat a řekl že ano že jinak to vyřešit nejde ochota jak nevím co.... Teď nemám ani peníze a ani balíček děkuji vážně ochota na zákaznické lince nedoporučuji nic kupovat na eshopu!!!! Nechápu jak můžou zaměstnávat takové lidi!!! A jsem zvědavá jak to jako vyřeší teda pokud vůbec to bude někdo řešit jinak jsem přišla o 1300 kvůli pánovi na zákaznické lince fakt můžu poděkovat!!!!
placená reklama
Zboží skladem 5 a cíce kusu - lež Ke zboží zvýhodněné baličky - lež Poštovné zdarma - lež Eshop se jen snaží vytáhnout z lidí peníze za platbu předem. Žádná komunikace, žádné zboží skaldem i když na eshopu několik dnů je vidět 5ks a více. Zboží nedorazilo. E-shop nekomunikuje Je to velice smutné
Nic
Zakoupené zboží nesplňovalo mé požadavky. Absolutně arogantní ženská na support lince se mi vysmála že neznám zákon o vrácení zboží, který ale oni NIKDE neuvádějí a žádný běžný člověk nemá šanci ho znát - ostatní obchody to umí (např. ufon), oni ne - je to zákon! To žijeme v 21. století. Předražené zboží oproti konkurenci Zboží není možné vrátit, ba co víc! ani vyměnit za jiné zboží v obchodě Zlodějské hyeny Nikdy více!!!! Nedoporučuji obchod ani náhodou, tak odporný přístup k zákazníkovi nemá snad absolutně nikdo.
Ceny a nabídku, která ale nemusí souhlasit s tím, co opravdu obchod má, či nemá doopravdy nasmlouvané k dodání.
Zklamal mě přístup obchodu, který do své nabídky zahrne limitovanou verzi xbox series x, ale evidentně si u dodavatele nepohlídá počet kusů. Pět dnů před dodáním vám přijde potvrzení o rezervaci, aby vám druhý den bylo oznámeno, že vlastně sorry, dodavatel pro nás nic nemá. Tohle je těžké selhání, kdy buď vůbec nemělo dojít k nabídce a prostě se na možnost limitky měli vykašlat (když evidentně vůbec nebyl alokován počet kusů), nebo měl obchod s touto možností počítat a přikoupit více nelimitek a následně je nabídnout jako náhradu. Ovšem to ne, na dotaz, zda nějaká taková možnost existuje už obchod vůbec neodpovídá a nekomunikuje. Takže si na další kousek holt musíte počkat s novou objednávkou, tentokrát ale už ne u JRC, protože po podobné zkušenosti už si u nich nekoupím ani tužku.
Nic