Jednání vaší firmy ,doba dodání a po shlédnutí recenzí už nemám zájem o vaše zboží!
Veneti.cz
71 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Rychlost vyřízení, rychlost doručení, jednoduchá montáž. Postel je opravdu pohodlná, díky své výšce se nabi dobře uléhá. NEVRŽE!! teda zatím.
Dovoz a ochota řidiče
Vyber
Nikde neni uvedeno, ze zbozi bude odeslano za 10-20 dnu. Vubec nikde, vsude je info ze je vse skladem.
všechno
Mám jedinou připomínku . řidič jezdí bez pomocníka. Např. u nás , jsem po operaci srdce a balíky jsou některé okolo 100 kg a riskuji , že může dojít k poškození zdraví. \\\\\navíc jsem již v ve věku ,kdy takto těžké zboží obtížně zvládám. Jinak jsem s vaší firmou velmi spokojený. Ještě jsem nerozbalil zboží, takže nevidím kvalitu. Věřím, že nebudou problémy.
Asi nic
Doprava a značeni dílů
cena,v jiném obchodě byla nižší
Dodací lhůta. Napsali, že budou doručovat a nakonec objednávka měla zpoždění. Zatím nedoručeno.
Zboží doposud bohužel nedorazilo. Během nákupu a platby se jevilo skladem. Po týdnu jsem urgovala e-mailem, bez odpovědi, za dalších pár dní jsem zavolala na jejich infolinku do a bylo mi řečeno, ze budou expedovat až za další 2 tydny. Tzn. zboží “skladem” se rovná doručení cca za 3 tydny.
Zboží ještě neforazilo
Objednávka byla vyřízena okamžitě zboží dodáno v domluvený den i hodinu.
Všechno je v pořádku
komunikace, stav zboží ( koupil jsem postel, skříň, tv stolek, pracovní stolek, komodu a každé zboží bylo nějak poškozené!!!!!!!!!! )
sortiment velikost
o
Neberou telefon a neodpovídají na e-mail. Zboží po měsíci nedoruceno
Komunikaci s operátorem
Nízká kvalita. Zboží poškozené při dopravě.
všechno
Komunikace, doba dodání.
nemůžu pochválit vůbec nic
dodání zboží,přístup řidiče,po rozbalení sedačky jsme zjistili,že je prasklé čalounění,prasklá plastová noha.Hned druhý den byla podána reklamace s ketrou byl taky problém.Za celý měsíc se nikdo neozval a až na můj popud se začala řešit,ale až po uplynutí 30denní doby.Výmluvy typu,že měl technik technické problémy mě zajímat nemusí.Rozhodne nebyly ty problémy celý měsíc.Škoda,že jsem nečetla recenze předem.Nikdy bych si u vás nic neobjednala.Kompenzace 500kč za nedodržení reklamační doby mě příjde směšné.Doted není nic vyřízení.Absolutně žádný zájem.Komunikace nulová..Proto recenze budou negativní.
Dá se říct ,že všechno-
nic.
Nemám absolutně co pochválit ....