Logo obchodu Košík.cz

Košík.cz

320 hodnocení

45 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Vladimira Pešovápřed 4 měsíci
Doporučuji obchod

V objednávce nepřišlo požadované zboží v poslední objednávce místo normálního chleba přišel plednivý chléb

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz
daniela kudrnovápřed 4 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Milí ochotni kurýři, doručování na čas a zboží je v dobrém stavu s dobrou trvanlivostí

Dodnes nebyl větší problém, ale narazila jsem na jednu věc, která by potřebovala dotunit. V případě, že nestihnete telefon, nebo kurýra, stačí o pár minut, o nákup jste přišli. Musíte jít, objednat si to celé znovu a znovu celé zaplatit. Peníze vám vrátí po zrušení nákupu, ale netuším kdy bude. Nákup hlavně přijde až následující den a to není úplně adekvátní, pokud jste pracující člověk, co si věci plánuje.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Poslední cca půl rok žádný

Markantní zhoršení stavu a upadající kvalita služeb kosik.cz v Libereckém regionu. Pravidelná zkušenost, nákup 1-2x každý týden, 6-10 nákupů měsíčně je již za hranou akceptovatelnosti a neustálého přehlížení stavu na Liberecké pobočce. V objednávce mám vždy zvoleno, že si nepřeji nahrazovat nedostupné produkty alternativním zbožím a přeji si snížit cenu objednávku podle reálného stavu dováženého zboží. I přes to pravidelně je dodáváno zcela jiné zboží, s jiným složením, jinou cenou. O toto zboží jako zákazník nemám zájem, pokud bych o něj zájem měl, vložil bych si jej do objednávky. Žádná objednávka není kompletní. Chybějící zboží, které je však na faktuře. Při přebírání nákupu jej zaplatíte. Pokud potřebujete nakoupit na konkrétní recept, po dovezení nákupu nemáte z čeho uvařit, protože v dodávce chybí více jak polovina ingrediencí. Z nákupu přivezli ani ne polovinu zboží. Museli jsme řešit další objednávkou a čekat na dodávku další den, kde nepřivezli další polovinu toho co měli dovézt. Objednávka se nakonec řešila 7 dnů. Řidič jsou často naprosto nekompetnentní, často jsou drzí, arogantní a jezdí s velkým zpožděním, Nakonec jsou často líný vyndat nákup i z auta, natož jej odnést alespoň ke dveřím domu. Zřejmě velká fluktuace zaměstnanců. Tak jednu objednávku z deseti obsluhuje kompetentní řidič. Ten však nevydrží a už k vám nikdy nepřijede. Je to škoda. Řidiči jsou asi závodníci, co si neumí nákup do vozu ani naložit. Min. 1-2x za měsíc máme zbytky z havárie jiných objednávek. Naposledy jsme měli ve všech taškách téměř dvě kila rozsypaného kočičího steliva a tašky vypadali jako po postupném pádu na schodech ze třetího patra, až do přízemí. Stelivo bylo naprosto všude, ve všech taškách, ve všech sáčcích, v zelenině, v pečivu, které je kontaminované ale i rozmačkané. Cizí stelivo v nákupu jsme zažili již 3x, 4x sypký prací prášek do myčky a tak 10x tekutý prášek a jinou tekutou drogerii z poškozených cizích objednávek. Ušetřený čas v první části nákupu vynaložíte na řešení neustálých problémů. Trávíte čas dokazováním chyb na straně poskytovatele služeb/dodavatele zboží. Zákazníka opravdu nebaví řešit neustále nějaké problémy s nedodaným zbožím a s jinými problémy v rámci nákupu na kosik.cz. Důvěra a spolehlivost ke kosik.cz od změny struktury zcela chybí. Pobočka v Makru v Liberci má důvěru a spolehlivost sice na velmi vysokých číslech, ale v záporných hodnotách. Od dnešního dne to má v naší domácnosti jednoduché řešení. Už ani jediný nákup. S touto kvalitou služeb si kosik.cz nezaslouží objednávku ani jediného "rohlíku". Máme tu výhodu, že můžeme přejít ke konkurenci, která je u nás dostupná a tak taky činíme.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz
Gabriela Matuškovápřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Již nic.

Dříve spokojenost, dnes katastrofa. Předražené zboží ve spoustě případů těsně před lhůtou spotřeby. Slovenské máslo 250 gramů prodávají za 80 Kč a máslo je 4 dny před koncem data spotřeby. Operátorka ovšem drze tvrdí, že je vše v pořádku, případně je to moje chyba, že jsem si zboží vybrala... a musím 2 ks tohoto másla obratem spotřebovat. Ani nerozbalené, téměř prošlé zboží bohužel nelze vrátit. Otřesná kvalita ovoce a zeleniny. Zelené, promrzlé jahody za 240,- Kč kg. Arogance zaměstnanců, hnus.

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz
Angelius 33před 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic!

Kdyby přijel někdy Košík včas tak budu slavit !!! Rohlík jezdí ještě dřív a volá jestli může ale tady vám to o hodinu zpozdí jako by se nechumelilo. Kvalitu zboží ani nekomentuju!

Košík.czZobrazit reakci obchodu Košík.cz
zz zzpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Všechny klady, jako nákup z domova a doručení domu, jsou prakticky takový vtip. Můžete si vybrat co chcete, KDY to chcete, ale skutečnost je zcela odlišná.

Jeden velký zápor je Kosik.cz V 5 odpoledne objednáte, zaplatíte, vyberete si čas doručení tak, aby vam vyhohoval alespoň rámcove. V tomto případě na 21-22… a pak už jen čekáte a čekáte a sledujete trasování kurýra, který má ještě ve 22:11 před vámi obsloužit 3 zákazníky a předpokládaný čas je 23:00, nicméně i ten úměrně s pokročilým večerem roste. Takže za mne zcela zbytečná služba. A pokud si někdo chce zkazit večer, doporucuju objednat si Kosik.

Y ZYYpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nedorucuji po cele Cr jak tvrdi ..

Miro Josepřed 6 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Zboží bylo převážně v pořádku, jen občas něco chybí . Vše dorazí včas a kurýři jsou milí a ochotní. Doporučuji nakupovat jen věci těžší a objemné. Všechno je to o lidech na obou stranách a o lokalitách. Práce všech si vážím.

Nakupuji už 9 měsíců a to za nemalé peníze. Poslední dobou je to horší v kvalitě ovoce a zeleniny. Potíže jsou i s trvanlivostí, která je mnohdy na hraně spotřeby. Např. Šunka. Dříve se reklamace obešly bez obstrukcí. Zákazník asi není vždy na prvním místě. Spoléhat se na kvalitu při velkém množství objednávek není možné.

Tomsu Mirapřed 6 měsíci
Doporučuji obchod

Nakupuji zde přesně rok,široký sortiment,výhodné ceny u velkonákupu,maso,zelenina,ovoce,pečivo je vždy čerstvé,ochota na infolince a příjemní kurýři,když se něco nepovede,hned vrátí kredity na účet a ještě přijde omluvný email.Asi je to vše o lidech,kteří obstarávají různá pracoviště po republice.Mám pocit,že nakupuji u jiného Košíku než,který hodnotí zákazníci pode mnou.

Je pravda,že občas chybí nějaká položka,to by chtělo vytunit,ale věřím,že se povede,více než 1 položka v nákupu mi ještě nechyběla a není to určitě každý nákup.

Tina Kikinapřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Ahoj, přihlásila jsem se na Zákaznickou péče s Rumunštinou.Všechny kritéria jsem splnila a bezdůvodně mě ve zkušební době propustily.

THE MISISpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

NIC

Jak tu píšou ostatní - jedna veliká sázka do loterie, problémy s kvalitou, množstvím, kurýry, zákaznickou linku by dfct. mít ani nemuseli, protože tam nic neřeší !!! Když náhodou chytnete akci, jste rádi, že objednáte. Přijede kurýr, většinou Vám ani nerozumí, ani Vy jemu, protože je to cizinec - chudák, arogantní, neuctivý a tváří se, jako byste mu tím, že musí pracovat, ubližovali, a čekáte, zda nepřijde překvapení v podobě toho, CO vám přiveze, byť byla objednávka, kterou přijali, jasná. Ideální stav - dovezou vše (stalo se naposledy před rokem), poněkud horší, přivezou vše, kvalita na nic, nejhorší a v poslední době nejčastější - nepřivezou půlku z objednávky, kvalita toho, co přivezou, na nic a ještě k tomu kurýr, který nejen, že se tváří, jako by právě přijel z bojiště a vy ho svojí objednávkou obtěžujete, ale ještě lže a je sprostý. U KOŠÍKU PLATÍ, NA TO POZOR, ŽE PRAVDU MÁ VŽDY JEJICH KURÝR, I KDYŽ LŽE, AŽ SI VĚŘÍ !!! ZÁKAZNÍK PRO NĚ NIC NEZNAMENÁ, JE OBTÍŽNÝ HMYZ A NEDEJ BOŽE, ABYSTE SI STĚŽOVALI !!! Dostane se Vám odměny v podobě zvýšení limitu na objednávku a chovají se k vám, jak k onuci !!! Objednáte suroviny na vepřo - knedlo - zelo, přivezou knedlo a zelo, vepřo ne. Objednáte suroviny na řízky,přivezou vše, kromě masa !!! Objednáte rohlíky, pomazánku, salám, přivezou rohlíky bez pomazánky a salámu, objednáte rajčata, brambory, mléko, zápalky a jogurty, rajčata jsou ve spodu rozmasakrovaná, na to hozených 5kg brambor, na jogurtech 6l mléka. V další tašce samostatně dvě balení zápalek...atd. Nakonec kurýr nedorazí,ačkoliv s vámi před 5 min. mluvil a stojíte u branky, abyste si nákup převzali, jak tydýt. Projede kolem, ani nepřibrzdí a na centrálu zavolá, že nejsme doma !!! A KDYŽ VOLÁTE NA ZÁKAZNICKOU LINKU, ŽE KURÝR PROJEL KOLEM, ANI NEZASTAVIL, DOSTANE SE VÁM ODPOVĚDI, ŽE KURÝR ŘÍKAL, ŽE TU BYL, ALE VY NE !!! To byste v tu chvíli vraždili, protože máte plný pozemek dělníků, kteří viděli totéž, ale je vám to prd platné. Nakupujeme u nich už přes 4 roky, ale to, co se děje poslední půlrok-rok, je šílenost !!! Arogance, neuctivost, nepoctivost. Místo, aby počítali cenu akční, počítají cenu plnou. Kdo si ceny nekontroluje, má smůlu. Minulý týden mi na účet vraceli téměř 1.600,- Kč, protože jsem si všimla, zaplať Bůh, že jsem platila nějak moc. Ani se neomluvili a kdybych se neozvala, ani by to nevysvětlili. Vysvětlením bylo, že je zlobil systém a byl nastaven tak, že nezapočítal slevy !!! PŘECHÁZÍME K ROHLÍKU, KDE SE MI TOTO NIKDY NESTALO A PAN KŘETÍNSKÝ, AŤ SE VE SVÉ AROGANCI A PENĚZÍCH UTOPÍ. Ona si karma najde každého !!!

Tomáš Janištinpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic.

Nákup tady bych přirovnal k sázce do loterie. Pokud budete mít štěstí, tak vám doručí nákup kompletní. V mém případě z šesti nákupů ve čtyřech část položek chybělo. Pokud spléháte na to, že z dopoledne doručeného nákupu uvařite oběd, tak hodně štěstí. A pevné nervy. Tento přístup kazí dobré jméno celému e-commrce.

Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Druhá jakost ovoce a zeleniny, která je navíc předražená,.na reklamaci píšou že je vše v naprostém poradku.

Bocelipřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic , snad jen že většinou přijedou

Tragedie, opakované zničené položky v nákupu, nevim jestli při baleni v Makru nebo aktivita řidičů,v předchozim nákupu dali do tašky s 20 -ti miňonkami a 12 Bruschettami 10 banánů, a teď to vylepšili na baleni 12 ks miňonek postavili 6 l pepsi cily a 3 l fanty v lahvich, vše na ……..samozřejmě to chteji nafotit, bordel nad bordel , a zaplati to zakaznik, jejich liknavost a plná huba k…,zkontrolujeme, zařidime, a nic , dále zvýšeni minimálniho nakupu z 600 na 999, resp. 1200 na 1800 rozvoz zdarma, že se jim to nevyplati, tak at zavolaji na rohlik 500 kc min.objednavka, a zboží kvalitni jen tu a tam nějaký renonc v ovoci.Pokud chcete vyhazovat peníze, nebo jíst každe rano drť z miňonek a Bruschette objednejte si v Košíku,ale pozor je třeba vše fotit, protože je přece běžné postavit na oplatky a sušenky 2,5-10 kg když se to tam vejde do tý tašky.

Registrovaný uživatelpřed 7 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Dělají z lidí blbce anebo "levá ruka neví, co dělá pravá": až doposud připisovali kredity za vrácené tašky a teď mě přesvědčují o opaku- tak snad sama vím, že jsem nikdy nevracela jakékoliv jiné vratné obaly...a...skákaly mi kredity pokaždé, co jsem vrátila tašky!- tak snad leda... že by "tajný ctitel" :-) z Košík.cz, když mám kredity "za nic", když ne za tašky.

Registrovaný uživatelpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Přivezou, donesou vše v pohodě, občas zpoždění ale nic dramatické.

Většinou nedodají objednané, přivezou půlku věcí, kvalita šla také dolu. (Poškozené, zkažené) A pozor, po vložení do nákupního košíku se stane, že se Vám změní cena zboží samozřejmě nahoru. Žádné info že je to dražší, vůbec nic.

Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Naprosto odporná společnost ZLODĚJI!!!

Marek Kořínekpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Ještě nedávno k nám bez problémů doručovali. Měli dobré ceny a dodali všechno až do domu.

Napsali nám před dvěma týdny, že na naši adresu již nedoručují (na vesnici), a navíc se u nich dost podstatně zvýšily ceny. Už tam nenajdu nic, co bych v supermarketu nekoupil levněji. Když jsem zkusil zadat moji druhou adresu v blízkém městě, tak mi přišlo oznámení, že tam bude doručení bez problémů. Jenže už nemám zájem v tomto e-shopu něco nakupovat, a to nejen kvůli navýšení cen.

Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

To co jsem potrebovala najednou do rana nemaji bez nahrady a to uz po nekolikate. Uz na ne kaslu. Radeji poslu vnucku s listeckem do obchodu. V posledni dobe hrozne zhoršeni.

Alena Bláhovápřed 8 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Nákup až do bytu, usměvaví a milí kurýři.

Musela jsem s recenzí na poslední objednávku počkat 3dny, než mě přejde trochu vztek! Měla jsem na sobotní oslavu objednány 3x10ks chlebíčků a zákusky-2xvětrníky a Smetanova cukrárna kostka jahoda+broskev. Jedny chlebíčky vyprodány-bez náhrady. To jsem ještě brala. Ale ze zákusků nebylo dodáno vůbec nic a opět bez náhrady!!! Takže jsem narychlo musela sednout na trolejbus a jet do města shánět zákusky....a to jsem byla rudá vzteky! Objednávku jsem vytvořila už ve středu odpoledne, tak jsem věřila tomu, že vše bude dodáno! Od té doby, co dovážíte z Ústeckého Makra, jsou nákupy špatné!!! Minulý týden jsem šla připravovat Jarní závitky vepřové mražené 5x50g (dodány 24.2.2024). Bylo mi divné, že po osmažení nějak divně "voní"....nebylo divu. Po kontrole datumu spotřeby na obale tam byl datum spotřeby 10/2023!!! Tak to už je vážně moc prodávat prošlé zboží. 120,-Kč není zase tak málo, abych to vyhazovala do koše. Když jste zaváželi z Prahy a i z Kauflandu, tak takovéto problémy nebyly, občas se něco málo našlo, ale v takové míře, jako se to děje teď ne! Ústecké Makro je snad nejhorší v republice. Nákupy, které objednávám do okolí Mnichova Hradiště jsou v pořádku (zřejmě Makro Liberec). Buťe tak hodní a konečně už něco udělejte s Makrem v Ústí n.L. Nejsme prasata, abychom dostávali za nemalé peníze prošlé zboží. A bylo by dobré opět dávat náhrady za vyprodané nebo nedostupné zboží...nebo alspoň nabídnout náhradu, jako tomu bylo dříve.. Pokud ho mám v košíku, tak mi má být také doručeno. A pokud mám uzavřenou objednávku, tak měl váš systém s tímto zbožím počítat a být také dodáno. Ještě do nedávna jsem byla s vaší službou velmi spokojena, ale teď je to katastrofa! Alespoň ti kurýři jsou užasní a milí. Omlouvámm se za mé nepříjemné chování, ale psát tuto recenzi v sobotu dopoledne, tak bych byla asi i sprostá. Zrovna v sobotu jsem potřebovala mít všechno na oslavu perfektní a místo toho jsem lítala po městě a sháněla zákusky, abych měla co dát ke kávě.

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Jiný splátkový prodej)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje