Po několikaleté zrušení položek
Košík.cz
45 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Ucelove nabizeji levne zbozi, ktere potom nemaji nekolik dnu. Na tel libce i na mailu absolutne neochotna zena. Masakr, divim se, ze je jeste nezavreli.
Dobré ceny, široký výběr a naprostá spolehlivost. Prozákaznický přístup.
Opakovaně dorazilo poškozené zboží hlavně jogurty a bohužel je problém i s reklamací.
Objednala jsem hovězí maso…mělo byt trhane..bohužel i po 12h pečení v litinovem hrnci bylo maso tuhé jak podešev.Uz se mi to stalo podruhé. Maso tedy velká bída.
Žádné
Objednal jsem zboží dle nabídky v E-shopu. Konkrétně Whisky v kartonu - dárkové balení. Místo toho jste mi zaslali obyčejné holé láhve. Když jsem chtěl zboží vrátit jako nevyhovující tak začali obstrukce. Pošlete foto rozbaleného zboží, máte to v našich podmínkách. Oni snad neví co balí? Ok. Ofotil jsem zboží a chtěl jsem ho vrátit na jejich sklad osobně nakolik to bylo pro mě nejlepší řešení. Odpověď ze strany E-shopu: Musíte to poslat poštou. Takže vážený E-shope. Dle zákona můžu vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dní. Nemusím nic fotit nemusím udávat důvod. A nepřevzít zboží ve vašem skladu nebo na jakémkoliv vašim místě považuji jako absolutní nevstřícnost vůči zákazníkovi.
Zboží dorazilo v pořádku, moc milý kurýr, usměvavý a pomohl mi s taškami až do výtahu. Super je možnost sledovat na mapce jak se k vám nákup blíží.
Neprijemny kuryri.Nekdy chybi zbozi a neuraci dat vedet.Na kosiku,uz nikdy.
Nákup mi doručili místo v 8h ve 12.30h o 4h později! Zabili mi celou neděli! Info SMS o 240min. Zpoždění mi přišla až po doručení ve 14h..
Jako jedné plus, kvůli kterému jsem do tohoto obchodu šel, bylo ušetření času v kamenných prodejnách a přehled o ceně.
Bohužel se snažili za kovidu a těsně po něm. Ale teď? Opakované problémy se zbožím, které si na shopu najdete, od klikněte, zaplatíte a pak vám těsně před dodáním napíší, velice se omlouváme, ale zboží není momentálně skladem. Bože, tak proč mi jej den před tím nabízí? Dobře. Stane se to jednou. Dvakrát. Ale třikrát po sobě? A vůbec nejhorší je absolutní ignorace vůči zvoleným časům doručení. Kdyby člověk nespěchal, tak záda, přivezte to v pátek odpoledne, kdykoliv, nemám co dělat, jsem doma. Ale když tam udám přesné rozmezí, tak čekám, že to v daném časovém okně přivezou. K čemu to tam tedy mají?
Z pár nákupů ve většině něco nedorazilo nebo bylo vyprodané. Rozmezí času kurýři také nerespektují. Za dýško poděkoval jen jeden jediný kurýr. Na infolince protivná baba, které neví vůbec nic a ještě si člověk přijde, že otravuje, když řeší proč si strhli 3k za nákup z mého účtu a zároveň pořád nechávají blokaci na další 3k na mém účtu. Ve finále mě nákup stojí 6k s jejich neoprávněnou blokací. Pokud obchodník předautorizaci nedokončí, banka mi do sedmi dní prý peníze odblokuje, to je fajn. Ale nikoho z Košíku už nezajímá, že kvůli jejich neschopnosti mám teď pozastavené peníze, na které oni nemají právo, když si je již účtovali pravděpodobně jinou transakcí. U konkurence se mi tohle nikdy nestalo, ikdyž mě infolinka Košíku přesvědčovala, že to není jejich chyba a tím pádem je to asi běžné. Absolutně nedoporučuju a můj nákup to zde byl opravdu poslední. Proklientský servis, že jsem horší nezažila.
Doprava zdarma nebo levně a čas hodně sedí. Dá se nakoupit zboží v akci. Slušný výběr. V podstatě můžete být zalezlí doma a jen seběhnout ze schodů.
Když nemají zboží, tak vám dají něco úplně jiného a napíšou jen SMS (mail) o změně. Kdyby zavolali, tak se to dá pořešit (posunout dovoz na později, vyberete nějaké alternativní zboží atd.) Takhle nevím, jakou mají úspěšnost, když to nastřelí sami. A průser je, když to chybějící zboží navíc je základ nákupu a chcete z toho udělat oběd.
Velký výběr zboží, ceny v podstatě stejné jako v kamenných obchodech. Komunikace bezproblémová. Kurýra i čas doručení můžete sledovat na jejich stránkách, což je skvělé. Kuryři jsou většinou milí, přesní. Spropitné si určitě zaslouží. Je to celkově velmi dobrá služba za dobrou cenu. Vůbec nechápu ta negativní hodnocení. Spíš tak hodnotí ti, kteří nadávají vždy a na všechno. Je mi jich líto, být pořád naštvaný musí být hrozné.
Žádné.
Přátelé, pokud jste nespavci, doporučuji Vám vřele vyzkoušet na Košíku následující věc a to se pobavíte: Jakmile se překlopí půlnoc, jděte na Košík a navštivte jejich rubriku Zachraň mě. To do této rubriky začínají vkládat produkty, kterým prochází doba spotřeby - pokud je to tofu nebo humus, bez problémů si to objednejte, to obdržíte. Nejzajímavější je kategorie Maso a ryby. Tam se velmi často po půlnoci objeví nabídka masa za velmi, ale velmi výhodnou cenu - pokud to nejsou kuřecí krky (ty tu velmi výhodnou cenu ale nemívají, nikdo to nechce) a je to př. krkovice, hovězí nebo panenka a Vy si to objednáte - garantuji Vám na 100%, že následující den obdržíte SMS, že tento produkt není. Chápete, on není pro Vás, je výhradně pro VIP zákazníky. Řidič mi vyprávěl, že zákaznice si takto objednala husu (v této slevě na Zachraň mě) a k ní vše další. Takže obdržela všechno kromě té husy a to ještě dávali tzv. náhradu a to paní dali Bio jogurty. Takže místo husy měla Bio jogurty. Já jsem takto všera zakoupila tmavou tresku za asi 80-90 Kč kg, teď mi právě přišla SMS že, bohužel, není. No jak jinak:-) Pokud budete mít chuť tam zavolat, arogantní slečna na telefonu Vám sdělí, že oni nic negarantují a že Vy, pokud to chcete, si to máte objednat za plnou cenu a neotravovat. Chápete: Vy si spočítáte, že máte př. 20 ks tresky, kde prochází trvanlivost, tu dáte do Zachraň mě, ale nic negarantujete a zákazník ať si to koupí za plnou cenu. Za tuto cenu to máte pro VIP zákazníky, tj. hospodské apod. Jo, další dobrá hláška je: Přece byste nechtěl, abychom Vám to dovezli s poškozeným obalem????? Dnes jako premiera je (to je novinka), že mi napsali, že nemají ani petržel. Přestože jí stále v Zachraň mě nabízejí. Stalo se pouze to, že já jsem ji koupila za 6,50 Kč a oni ji během noci zdražili na 16,40 Kč - takže přece mi jí nedají za těch 6,50 Kč, za které jsem ji koupila, že? Jsou to naši hospodáříčci:-) Vyzkoušejte to a nebudete zklamáni:-)
Jednu věc nepřivezli vůbec v den dodání sms , že to nemaj prodávaj tedy věc co nemaj? Druhou věc vyměnili objednáš debrecínku dostaneš salám co nejíš s něma končim radši rohlík tam problémy nejsou
zatím to fungovalo slušně, ale posl. nákup tragédie
jedno zboží se stihlo vyprodat, než jsme odeslali objednávku další 3 (vyložené speciality - kuřecí stehna, okurky, rajčata) neměli, což nám oznámili smskou druhý den zboží jsem objednal na určitý čas - hodina od do, měl jsem před dodáním prostor, tak jsem šel se psem... řidič mi volal, že je před domem půl hodiny před začátkem vymezeného času... a nakonec jsem zjistil, že nám jednu tašku bď nedal řidič (ale tomu jsem volal a dušoval se, že v autě už nic nemá) a nebo ho vůbec nezabalili... navíc skladba zboží čím dál obyčejnější... třeba zboží z delmartu už dávno nerozváží...
Bývaly:(
Nespolehlivý obchod
Ráda bych něco pochválila, ale není co
Zpoždění dodání zboží i chápu, je před svátky. V taškách chyběly položky, které však byly účtovány a mnou zaplaceny. Velká veka, bageta. Brambory byly tak zkažené, že tekly a zapáchaly! Také jsem je hradila. Ryba zabalená do igelitového sáčku- absolutně nehygienické, ani jí nebudu jíst! Již nikdy zde neobjednám.
Dnes 20.12.23 přijel kurýr a oznámil že chybí jedna taška nákupu. Zjištěno co vlastně nedovezl a na centrále mi oznámili že když to chci dovézt musim si objednat za dalších minimálně 600 Kč a oni že tam přidají co chybělo v tomto nákupu. Jinak že cenu chybějících věci dají jako kredit na další nákup. Tak si raději kontrolujte co dovezli... vypadá to na výrazné zhoršení služeb.
Nevím
Skoro v každém nákupu něco chybělo nebo přišly třeba knedlíky se zelenou plísní.Vcera rozbité cukroví.Operator zákaznické linky požaduje výrobek nafotit,jinými slovy mě povazuje za lháře.Mam rozbitý foťák v mobilu a je tu se mnou teď jen maminka 80 let,která má tlačítkový mobil.Takze ať si někdo z Kosika pro pomackane cukroví přijede nebo ho zabalím a pošlu na představenstvo firmy.Nedoporucuji.Minule jsem objednala na výzdobu vánoční hvězdu, nepřišla.Kosik je loterie zda vám zboží přijde a jaké bude.Objednavky u konkurence naopak bez problémů a bez nutnosti reklamace.Připomínám, že v jiné recenzi tu píše pán,že viděl,jak kurýr před doručením vytahuje z tašky zboží a nechává si ho.To je asi k tomu,kdo tu píšete,že vám také všechno nepřišlo. Rozbité cukroví prý vrátit nemohu,aby viděli,že je rozbté,vyžadují nafotot ho a já tu mám jen mobil s rozbitým foťákem. Takže ráno cukroví zabalím a pošlu ho představenstvu firmy,ať vědí jaká je úroveň zákaznických služeb vlastní firmy!Nedivím se,že je za loňský rok je Košík půl miliardy (!) v mínusu.
Nemusím chodit do obchodu vzhledem k pracovnímu vytížení