Určitě nedoporučuji obchod s tímto eshopem. Jsou to šmejd.....jak se patří. Obratli mě o 8000 Kč. Tel. číslo neexistuje, na email akorát urážlivé chování, podáno trestní oznámení a podmět na ČOI. Peníze a zboží jsou někde ve "vzduchu"
Expondo
24 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic kladného se napsat nedá
28.11 jsem si objednal plničku, 29.11 to GLS převzalo, vrátilo zpět na sklad firmy, až 14.12 po urgenci z mé strany do Německa na centrálu, protože u nás mají vyvěšený telefon, mi oznámili, že plničku pošlou znovu, 16.12 ji měli poslat a 18.12 mi přišel mail, že objednávka byla zrušena a vrátí peníze... nikdy více
Neberou telefony, nejde se s nimi nijak spojit, na psanou reklamaci neodpovídají!
Objednaná meteostanice přišla rychle v naprostém pořádku, nemám co bych obchodu vytkl. Za mne naprostá spokojenost.
nic, nic vůbec nic.
V žádném případě nedoporučuji obchod !!! Velice mizerná komunikace !!! Na emaily neodpovídají. Neexistuje žádné funkční telefonní číslo. Myslím si, že ani adresa není skutečná. Já měl to štěstí, že jsem měl tyto problémy už při objednávání a včas se podíval na tyto recenze. Škodu jsem žádnou sice neměl, ale plně souhlasím s tím, co napsali ostatní. Šmolin
Je to banda zlodějů,podal jsem na ně trestní oznámení reklamace už trvá půl roku,stále jen výmluvy,dodnes nemám ani zboží ani peníze hodnota 14000
Obchod je hrozný, nic neobjednávat. Produkt dorazil poškozený, reklamace nefunguje, peníze nevrací, na email nereagují, telefon nefunguje.
NEOBJEDNÁVEJTE NIC !!!!! Reklamace nejde, kontakt neexistuje, na emaily nikdo nereaguje ani když vyplníte reklamační formulář…
Žádné
Škoda že neexistuje mínus u hvězdiček Zboží za 5000 nefunkční nikdo s tímto obchodem nechce mít nic společného. Absolutně bez možnosti telefonátu telefonní číslo neexistuje. A na email nereagují, firma je z Berlína . Vyhozené peníze za klipsovačku,která neklipsuje Hnus firma
Zboží dodáno poškozené... Neodpovídá specifikace... objednano 17" Dodano15" Vše zdokumentované... Nekomunikují....je to spíš na Čoj.
Extrémní nespokojenost s tímto obchodem! Objednala jsem si kovový stojan a vyhřívaný sušák + záruku 3 roky - NA SUŠÁK!! Za všechno jsem zaplatila nemalou částku. Přišlo mi potvrzení o přijetí platby. Pak mi přišel mail, že zboží je na cestě. Pak mi přišla faktura.... a tam jsem zjistila, že mi dorazí jen kovový stojan se zárukou na sušák.... Žádný informativní e-mail o tom, že mi bude doručena jen část objednávky nebo tak. Když jsem se koukla na e-shop do svých objednávek - objednávka na sušák byla zrušena... Žádná informace o tom.. O tom, že by mi měly být vráceny peníze taky nic!! Komunikace nulová.. psala jsem e-mail jak na info@expodo.cz tak i na info@expodo.com .... žádná odpověď. Našla jsem 2 telefonní čísla. Ani jedno samozřejmě nefunguje... Jsem zvědavá, co mi teda dorazí a jestli svoje peníze za nedodané zboží ještě uvidím. Tragický!! Nikdy víc!!
Objednal jsem model lebky. Nenašel jsem na internetu mnoho dalších nabídek. Teprve po objednání a zaplacení, jsem si všiml hodnocení a začal být v očekávání. Naví jsem si všiml, že jsem v adrese neuvedl č.p. a napsal jsem doplňující email. Na email přišla normální odpověď s návrhem řešení, č.p. jsem doplnil u dopravce a balíček přišel asi do týdne. V balíčku bylo zboží, které vypadalo jako to, které jsem si objednal. Takže za mě mohu dát kladné hodnocení.
Objednala jsem židli za velice nízkou cenu (kolem 1700 kč) a bylo při objednání více možností platby. Rozhodla jsem se použít ApplePay, ale když došlo na potvrzení platby, cena najednou nebyla 1700kč ale 1700€!!! To je veliký rozdíl! Kdybych měla v době nákupu na účtu dost peněz, nejspíš bych o ně na dobro přišla. Naprosto nepřípustná “chyba” webové stránky. Bylo mi to nějaké podezřelé, tak jsem raději dala způsob platby dobírkou. Aktuálně jsou to asi 2 týdny a neobdržela jsem stále ohledně objednávky žádné informace. Objednávku nejde zrušit, musela bych se asi někomu dovolat. Raději se tomuto eshopu vyhněte.
Tragická technická podpora přes chat....telefon nikdo nedá, ledovač mesíc starý fungoval týden....
Nefunkčný tovar , nedá sa nainštalovať , spárovať , chýbajú súčasti v tovare, celé zle
nic
Díky tomu že jsem si přečetl před nákupem recenze předešel jsem tomu o tu píší nespokojení zákaznici a ušetřil si tak nervy s reklamací. Ještě jednou díky za recenze
komunikace zadne vyrizeni nic. koupil jsem zbozi za skoro 10 000,. a hned jsem zjistil ze nefunguje. kdyz jsem jim volal tak zadny problem. ale nic se nedelo, tak jsem volal znovu a zas a nic. ubehli dva roky a muzu se jit klouzat, uz nikdy v zivote ne, proste prodaji a maji na haku
5 hvězdiček dávám především za komunikaci a spolupráci zákaznického servisu při vrácení vadného zboží. Co se týče kvality strojů, bych hodnotila průměr až podprůměr, ale je zas třeba brát v potaz, že stroje jsou v porovnání s jinými eshopy a levnější. Takže tady asi razí pravidlo, že dostanete stroj v takový kvalitě, za kterou jste si zaplatili. Pořídila jsem výrobník ledové tříště za 40.700,- (po využití slevového kupónu) - přičemž takový 3x15L výrobník jinde stojí 70-80tis. Takže asi tak. Kvalita je špatná, ale za ty peníze se nic jinýho chtít možná ani nedá. Jinak vrácení proběhlo v naprostém pořádku, komunikovali rychle, a peníze mi byli vrácené hned druhý den po té, co jim přišlo zboží zpátky do skladu. Možná to bylo i tím, že jsem tedy hodně urgovala od samého začátku; ale nemám co vytknout k tomu, jak se k reklamaci postavili. Vše ok, ale co se týče strojů, doporučila bych všem si radši připlatit.
- kvalita zboží, ale asi odpovídá ceně = nízká - NEODEČTETE SI DPH!! NA TO VELIKÝ POZOR!
Nedoporučuji! Jsem velmi nespokojen. Po roce používání „Výškově nastavitelný rám stolu - elektrický - 200 W- 80 kg - černý EX10260060“ jsem konstrukci stolu reklamoval. Konstrukce mi přišla zpátky dost sice opravená, ale dost pomlácená. Nicméně po 8 měsících opět na chlup stejná závada. Nechtějí vrátit peníze, i když je stůl v záruce a posílal jsem fotky i videa. Tvrdí mi, ať znova stůl rozeberu a pošlu opět na opravu, že jiná možnost není. Avšak rozebrat, zabalit, poslat stůl a pak zase rozbalit a složit stůl je cca na 6h práce, což nebudu dělat. Na jiné řešení nechtějí přistoupit, tedy velmi špatná domluva s nimi. NEDOPORUCUJI ANI PRODUKT, ANI ESHOP.
Arogance v telefonu, Objednali jsme si gauč čekali jsme 2 měsíce, bohužel gauč přišel prasknutý, ochota co se týče reklamace(KATASTROFA). Horší přístup jsem nikdy nezažila. Začala jsem zařizovat reklamaci že chci nový a neponíčený gauč,a bohužel dopravu k nim si musíte zařídit a zaplatit nikdo vam nic neproplatí.a stále čekám na vrácení peněz. NEDOPORUČUJI TENHLE OBCHOD.
Nic