HORNBACH
35 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Dobrý sortiment
Nevrácené peníze za zboží
naprostá neochota, že vedení firmy neřeší tento stav
Dobrý den, dnes jsem si vybírala obklad a dlažbu v prodejně v Řepích. Musím velmi pochválit pracovníka v oddělení dlažeb, pana Přikryla. Věnoval se mi, se vším mi poradil a vše spočítal. S takovou ochotou jsem se ještě nesetkala. Děkuji
Už nic !!!!!!
Minulý týden sme byli na prodejne v Černém Moste .Vybrali sme si vchodové dveře s tím že nám příjde pán rozměřit a domluvíme zbytek že nám nasadí vybereme si kukátko,kliku a podobně..Zaplatili sme zálohu 1450kč s tím že tam je cesta tam a spátky nad 20km.Ok beru ...Včera pán přišel vymeřil a řekl že zárubňa je křivá že to nejde (dveře) nasadit,práce během minútky.Tak s pánem jsem sepsal dokument že rušíme objednávku.Dneska mi volali z Hornbachu že zakázka je stornovaná ok a na mou otázku jestli dostanu ze zálohy naspátek nejakou častku mi bylo sděleno že nic ....Nasr...nej jsem im sdelil tak ok a zavesil (podotykam slušne!!!!) A teď za co si uctujete vlastne ???? Kdy by ste půlku vrátili spátky neřeknu ani půl slova !!!!! Veřte mi že v Hornbachu jsem nakupoval rád ale odedneška všem známym který si u Vás nakupujou sdělím tuhle skušenosť co dneska jsem dostal od Vás a je ich hodně!!!!!! A to jeste doplním že koupelnu kterou jsem chtěl dělat přes Vás ani nebudu!!!! Už nikdy více nevkročím do vásho obchodu....!!!!!
Zakoupila jsem světlo do garáže, avšak po namontování a zapnutí světla, svítilo asi 5 minut a zhaslo. Reklamace uznaná hned v prodejně, světlo vyzkoušeli a poté jsem dostala nové světlo.
Možnost osobního odběru
Doba dodání, zaplacené zboží objednané 4.7.2022 po několika urgencích stále není
Objednana dlazba prijela popraskana,spinava,smradlava.
Široký sortiment zboží
21.8.22.Pan v oddělení přířezu ve Vitkovicich,nepříjemný, protivný, jako by ho práce nebavila, kazí skóre Svým spolupracovníkům
V Hornbachu v Brně na Heršpické nakupuji snad již 20 let. Nikdy jsem nemusel nic reklamovat. V sobotu jsme koupili se ženou slunečník, u kterého jsme po prvním použití zjistili vadu. Musím říct, že po přečtení recenzí na Hornbach jsme jeli řešit reklamaci s velkými obavami. Ovšem byli jsme velmi překvapeni! Pracovnice na reklamacích nás s úsměvem poslala na pracoviště techniků, kde se nás ujal pan Koláček, který byl velmi milý a profesionální. Reklamaci uznal a slunečník ihned vyměnil za nový, který nám sám bez řečí naložil na vozík a s úsměvem popřál, abychom si ho užili. Stáli jsme jako opaření. Čekali jsme všechno, ale takový vstřícný a rychlý přístup ne. Myslím si, že valná většina spokojených zákazníků kladnou zkušenost nenapíše, protože je to považováno za samozřejmost. Naopak naštvaní zákazníci velmi často. Výsledkem je hodnocení obchodníka vyjádřené v procentech, které je z neobjektivní. Chápu, že to asi jinak nejde a tak jsem se rozhodl, snad poprvé v životě, recenzi na obchodníka napsat.
Rychlost dodání zboží, které je k disposici.
Naprosto i..otský (chtěl jsem napsat terminus technicus pro stupeň inteligence, ale nastavení automatu na tomto webu je úplně stejné inteligence, takže mi to neumožní). Při objednávce on-line různých prvků (3 typy) na střechu předpokládám, že budou dodány v jednom balíku a dni, až bude k disposici ten poslední typ z nich. Zkušenosti z jiných on-line jsou, že se buď ptají při objednávání, nebo zavolají. Tady mi tři prvky dopravují na 3x, aniž by se ráčily zeptat. To snad ani není možné. Možná že svým zaměstnancům poskytují speciální volno, když si něco někde objednají s dovozem a myslí si, že i jinde to mají stejné. Dozvěděl jsem se to až z e-mailu o potvrzení objednávky (a bohužel i zaplacení předem) a i když jsem okamžitě reagoval (ne ta ten e-mail z automatu, ale na jiný dostupny), tak žádná reakce. Katastrofa.
Minuly tyden jsem zakoupil pres eshop plechove zinkove dvere do kotelny. Dvere jsem si vyzvedl a odvezl. Dvere byly zabalene v pomerne pocuchanem igelitu s vrstvou prachu ze skladu. Doma jsem igelit sundal a k moji hruze byly dvere asi na peti mistech promackle/otlucene do plechu a u zamku vylozene nakopnuta hrana. Osobni komunikace se zakaznickym servisem primo v prodejne Chuchle byl otresny zazitek. V podstate vsichni zucastneni zamestnanci z Hornbachu Chuchle, kteri se mnou v zalezitosti mluvili, tvrdili, ze u nich se to nestalo, ze je to poskozeni, ktere jsem si zpusobil sam a ze si mam precist obchodni podminky a zbozi si zkontrolovat. Arogantni, zakaznicky neorientovany pristup. Pripadal jsem si jak maly kluk v reditelne, kdyz rozbil okno. Mou logiku, ze si prece nebudu vedome nicit vlastni nove dvere, abych pak travil cas tim, ze je jezdim reklamovat a travim na veci dalsi hodiny jenom proto, aby mi oni dali slevu nebo vymenu dveri, panove nechapali. Zakaznicky servis v Hornbachj je hruzostrasny zazitek z dob drevniho komunismu.
Velký výběr všeho možného, ale na internetu bych si to netroufl koupit.
Ani při osobním nákupu se nevyhnete zmetkům. V neděli jsem mj. koupil "upínací gumy" (takové ty tzv. cuky), výrobce je uveden Sulang Ltd. Je to blbost za 49, ale naštve, když po rozbalení zjistíte, že vůbec nepruží, takže máte metrovou šňůru s háčky na koncích! Na tom se nedá ani oběsit! V prodejně jsou jich na několika místech plné uličky, byla to asi větší zásilka z džungle.
široká nabídka
nezveřejnění recenze výrobku.
Nekvalitní zboží. Koupili jsme dlažbu kterou jsme museli reklamovat. Křivá prohnutá. S reklamací to byla jedna velká katastrofa. Neschopní něco řešit, strávili jsme tam tři hodiny než začali poradně něco vyřizovat. Pořad samé výmluvy aby nám nemuseli vracet peníze. Peníze nám nevrátili všechny, ještě si odečetli 20% z částky. Peníze ještě nevrátili. Tento obchod už nikdy !!!!
On line možnost objednání
3 měsíc čekám na zaplacené okno
E-shop absolutní zklamání. Před 2 měsíci zakoupen a zaplacen zahradní domek za 32 tisíc. Automaticky naskočí dopava společností DACHSER v částce 900,- Kč. Dopravce nekomunikuje, 2x již slíbil závoz a ani jednou nepřijel. Žádná omluva ani od dopravce, ani z Hornbachu. Včera jsem již byl nucen objednávku zrušit a snad mi Hornbach po 2 měsících vrátí mé peníze. Tento e-shop absolutně nedoporučuji, pokud budou pokračovat ve spolupráci s dopravcem Dachser. Nenechte se napálit jako já a zboží si raději kupte jinde.
Vše kromě akvaristiky
Prosím přestaňte prodávat ryby. Na internetu tvrdíte jak umíte poradit, jak se co nemá a má dělat a ve výsledku to vůbec neříkáte lidem, jen jim prodáte něco aby jste od nich měli klid. Nemám pocit, že tomu rozumíte, když umíte prodat hejno Neonek do 20l akvária, ještě s pavýma očkama ať jim není smutno a k tomu krunýřovec. Jako člověk pracující v akvaristickém oboru, musím dennodenně napravovat vaše chyby a vysvětlovat lidem, že jak to říkáte vy, se to tak dělat nemá. Které ryby k sobě nepatří a proč, a jak má vypadat akvárium. Ještě jednou prosím vzdělejte své zaměstnance anebo přestaňte prodávat a týrat ryby!
NEDOPORUCUJU obhod. Pokud zbozi jde od dodavatele a ten nedodrzuje a ni terminy dodani a ni sliby a dokonce neodpovida na e-meili od obhodu, pracovniki na telefonu nedela NIC. Otevrene rika zakaznikam ze te musi "cekat", ze kontaktovat dodavatele telefonicki oni ne budou a "ne muzou zakaznikovi vypomoc". Ja objednala dlazbu Hermitage, ktera musela byh byt dodana 10.03. Ne byla. Informace o zadrzeni dodani - taki. Pracovnice na telefonu rekla, ze "objednavka u dodavatele a proto obhod ne muze vypomoc". Kontakt na dodavatele ne dala, ale alespon jemu napsala. Naspatki jako mne slibili nikdo ne zavolal ale kdy ja zavolala, rekli ze...dodani posunuto o 10 dnu!!! 21.03! A ja bez kuchine. A 21 znovu NIC! Na zavolani rekli ze znovu napisou dodavateli a zavola naspatki. Nikdo ne zavolal! Zavolala sama a receno bylo ze "doidavatel ne odpovedel proto obhod pomoc ne muze - musim cekat". Zeptala kolik cekat a rekli ze ...dalsej TIDEN!!! Jen na odpoved dodavatele cekat TIDEN!! Kterij klidne muze posiuinut dodani na dalsih par tidnu a i znovu ne doderzat ale obhodu tak to NEVADI protoze on dostava penize JEN PREDEM...On s dodavatelem kvuli zakazniku, kterej mesic bez kuchine hadat samorzejme ne bude - to je problem zakaznika... Prominte za chyby, jsenmm cizinka ale znovu NEDOPORUCUJU!
Nic
Zakoupil jsem v Hornbachu obložkové zárubně. Zaplatil zálohu za montáž, která podle ceníku měla činit 3700 Kč. Následná cenová nabídka byla 5600 Kč za montáž. To jsem odmítl a požadoval zálohu zpět. Nebyla mi vrácena s dovětkem, že se nevrací. Nedoporučuji sjednávat montáž přes Hornbach. Najděte si svého řemeslníka.
Dnešní (28.2.2023)návštěva prodejny v Hradci Králové mě velmi zklamala. Jela jsem si pro kachličky do koupelny konkrétně pro 400kg s tím, že bude někdo ze zaměstnanců ochotný mi pomoci zboží dovézt k autu, které jsem měla v areálu hornbachu. Při prosbě na zaměstnance mi bylo řečeno, ať si vezmu nákladní vozík a můžu jet vícekrát. :D ani na druhou prosbu zda-li by mi aspoň mohli tuto váhu pomoci naložit na vozík jsem nebyla úspěšná jen na mě koukali. Rekonstruuji dům a stavebniny teď navštevuji často a ještě se mi tato neochota nikde nastala.