všechno
O2.cz
12 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Snažím se najít aspoň jednu kladnou věc, ale bohužel žádná není:)
Teď ty zápory kterých je milion. Ale ten nejpodstatnější je, že platíte nemalé peníze za něco co vlastně vůbec nefunguje. To že tady pod každým komentářem radíte ať napíšeme nějakým vašim specialistům? Kteří absolutně nic nevědí a nijak problém neřeší? Jak tedy mám problém řešit když jste všichni neschopný?! Jelikož těm vašim rádoby specialistům voláme nonstop, několikrát jsme byli i přímo na pobočce a vůbec nic nám nebylo řečeno. Technik vypadá jakože jediný co umí poradit je zapnout a vypnout modem..vau to nás opravdu nenapadlo. Nejhorší firma na světě, opravdu nechápu jak vám toto legálně může projít.
Nic
Vse je to vse zcela nefunkci tohle by melo byt velmi dukladne byt zkontrolovano inspekci
Absolutně žádné
Otřesná komunikace, nefunkční a předražené služby, neustálé lhaní. Nejhorší operátor a vyloženě sprosté jednání. Když se jim upíšete, už jste pro ně jenom póvl, jenž se nechal nachytat!!!
Smutné nic
Instalaci kabelu od 5g modemu umístil O2 technik na hromosvod. Katastrofální selhání jedince v oblasti bezpečnosti.
Nejhorší operátor. Tahaj z vás prachy furt dokola a produkty nefungují, ALE NEBOJTE! Pokud vám služby nefungují, DÁ SE TO VYŘEŠIT ÚPLNĚ JEDNODUŠE!!! Dáte jim víc prachů a za 3 měsíce to zase přestane fungovat. A pak se cyklus opakuje zas do kola jak u debilů. Podpora s váma nekomunikuje dokud nezmíníte přechod k jinému operátorovi… Prostě jenom arogance, drzost, flusnutí do ksichtu. Pokud platíte u těchle zlodějů za nějakou službu, doporočuju co nejrychleji UTÉCT někam jinam!!!!!
Koupil jsem si u O2 subwoofer a po několika dnech začal rachtat. Šel jsem to reklamovat a mi to přišlo zpátky řekli mi že je to v pořádku a jestli mám problém takže se mám obrátit na právníka . Jsem to přenesl domů zkusil jsem to znova to rachtilo bylo to možná ještě horší. Nekupujte TCL subwoofer od O2 je to je to odpad za 2500 Maleček
Domluva nulova,pracovat s klienty,tak jak tahle spolecnost,tak nefunguje ve svete nic..mesic slibovani,ze se ozvou a vyresi problem,pak se neozvou vubec..nedoporucuju nikomu.
ano jsou tam plusy, ale potřebuji napsat zápor protože to má vliv na mou práci když někdy dělám doma přes net to je tak 50 na 50
štvou mě ty vteřinové výpadky, ano obyčejný uživatel si toho ani nevšimne, jenže je jich tolik a že když dělám přes vzdálenou plochu na vzdáleném servru tak mě to vypadne a pak rozhodí připojení , nemůžu se přihlásit na vzdálenou plochu a já pak nemůžu nic dělat než čekat až bude mít ajťák čas se připojit přes TeamViewerQS aby vyřešil ten problém ... lokace Zlín Jižní Svahy Křiby 4904
Free WIFI se občas hodí. Pokud se nechystáte v nejbližších letech stěhovat, spolehlivost a rychlost připojení internetu ve městech je relativně OK. Když se na zákaznickou linku nedovoláte, alespoň Vám ten den nezkazí náladu. :-)
ŠPATNÉ ČI NEÚPLNÉ INFORMACE Když jsem se stěhoval, šel jsem nahlásit novou adresu. Bylo mi řečeno, že připojení k internetu bude překříženo, což mělo mít za efekt to, že internet asi 14 dní pojede na obou adresách. Bohužel v lokalitě ve které jsem G5 už nedosahuje a v O2 neumí, (nebo možná nechtějí) své modemy přepojit na G4. Slíbili mi tedy na pobočce ve městě nový modem s tím, že splátky za starý nebudu muset hradit. (Mimochodem technik co mi instaloval anténu mi řekl, že ten nový modem je horší než ten starý, přičemž splátky zůstaly stejné.) GARANCE JE JEN RELATIVNÍ Ve skutečnosti jsem byl asi 3 týdny bez internetu, přičemž službu jsem stejně musel zaplatit, což by ještě nebylo tak strašné. K horšímu poznání jsem ovšem dospěl ve chvíli, kdy mi O2 s lítostí sdělili, že starý modem budu nakonec muset doplatit také. A to už bylo v řádech tisíců. Jediné co prý můžu udělat je svůj starý a lepší modem prodat někomu, kdo si chce nechat nainstalovat internet od O2. Což je pro běžného člověka téměř nemožné, pokud k tomu nepřesvědčíte někoho známého nebo z rodiny. (Se splátkou starého modemu na sebe nenechali čekat ani měsíc. Takže jsem měl úžasný dárek k Vánocům.) MARKETINGOVÝ TAH JE ČASTO PODVOD S těmi modemy je to evidentně něco jako „marketingový tah“, aby nutili zákazníky přecházet a zároveň i setrvávat. Díky měsíčním splátkám za modem si evidentně vynucují to, aby zákazníci nepřešli za jiným operátorem. A podobné machinace se dějí i s tarify. Nenechte se proto zlákat krátkodobými výhodami, které O2 snadno a rychle za pár měsíců zase zruší. A navíc... budou Vás kvůli tomu neustále bombardovat a otravovat.
Tragédie
nic
Vše
Neochota, arogance
Bohužel žádné
Nevymění vám telefon i když je ještě originál zabalený a od nich koupený. Tarify má neskutečně předražené a těch záporů je tolik že nemám čas tak dlouho to psát
Nic
Jedním slovem hrůza hrůza hrůza !!! Službu využívám asi 8 let. Nikdy to nebyla žádná hitparáda, ale po přechodu na novou O2 TV cca před rokem, je užívání doslova nesnesitelný. Služba se seká ale tak, že opožděně reaguje na ovladač. Název filmu píšete 2 minuty, protože musíte 5x stisknout tlačítko na ovladači a nic se neděje a pak vám to najednou poskočí o 5 políček anebo to napíše stejně písmeno 5x. Cele to drhne, je to otravné, k vzteku, nechcete za to platit a rok trpět. Jinak ostatní aplikace fungují perfektně, takže to je čistě a pouze problém v O2 TV. Omlouvali se, že o tom vědí, ale neví, kdy se to spraví. Dali mi slevu 2x 500 Kč, tak to využiji a půjdu od nich po těch letech k T-Mobilu. Tomu dám raději o 100 Kč víc, ale nebudu věcně nas*****. O2 NEDOPORUČUJI !!!!!!
Neustálé výpadky signálu do černé obrazovky, hlášení Server Error, opakovaná zpráva Není signál. Jsme z této "služby" velmi rozladěni a odhlašujeme ji, i když byl TV Box nastaven do továrního nastavení a nefunkčnost řešena přes reklamační oddělení.
Můj balíček neobsahuje HBO MAX, což byl důvod proč jsem použil O2. V nabídce pro můj tarif ale HBO MAX je. Dobrej vtip hahaha
Účtují mi po zrušení za služby, které ani nevím, že mám. Hlavně že mi volali, že mi vše zruší a už nic účtovat nebudou.
Nic
Nefunkční! Drahý a k ničemu. Denně vypadek tv který opravdu netrvá maximálně hodinu ale několik dní. I přes hovory a žádost o nápravu se nic neděje. Než něco začnete nabízet za nehorázny prachy tak se prve ujistete,že to funguje!!!
Péče o zákazníka tragická Objednané zboží nemám Peníze je zdlouhavé dostat zpět
humus