Teď mi při penaltách vypadla ta jejich nová verze, dnes jsem volal prý restart stále dokola
O2.cz
12 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
O ničem nevím
Načítá pomalu, chvástání se hlavě sportovními pořady a při zápase Sparta x Kodaň vypadne v prodloužení přenos a na penalty taky, ubohost největší, asi nečekali že se na to lidi budou koukat.
Úplně k ničemu ruším to a to máme jen tři roky modem ale hned jak sme to přeinstalovali na novou verzi hned sekání dlouho načítá a vypadává to
Přes sítě O2 se kupodivu nechá telefonovat.
Paskvil v podobě O2TV2.0 . To je naprostá sprostota firmy O2 něco takového vypustit a ještě dělat mrtvého brouka a při lákání nových zákazníků tuto hrůzu vychvalovat.
Jsem u O2 již nekoLik let a byl jsem vždy spokol Jeny Jsem u O2 již několik let a byl jsem vždy spokojený.Co ale predvedli teď ,to mi hlava nebere.Jestli to nenapraví tak jdu jinam.Na to nemám nervy.
Přístup ochota,vždy pomohli,za mně jen to nejlepší
Žádné
Nic
Po přestěhování a neschopnosti připojit internet do nového bytu v rámci stejné adresy si účtují peníze dále. Po vypovězení služeb, 30-denní lhůta (stále nedodávání služeb) jak z 90. let. Customer experience lvl 0.
Klady žádné
Během roku si umaštěnci z O2 naúčtovali 2x 100 Kč navíc.Končím s váma,vy zlodějové .Všude vás pomluvím !!!!
žádné !
Grafika není přehledná, nesouhlasí a užívaný program,neustále restartování,ukončení programu pred koncem, je toho více,škoda slov !
nic
Všechno. S tímto produktem bych se bál jít na trh!!!
Katastrofa, straší tam pásek minut, ne a ne ho odstranit.
Nic
Předražené, kdyz koncite nelze zrusit smlouvu, proto nadale i treba 60 a vic mesicu po ZRUSENI o2 internetu platite mesicne silene castky i za neco co jste behem jejich sluzeb NEMELI.
Nová O2 TV 02 Není co pochválit.
Velké zklamání, přehled pořadů - katastrofa, pomalé načítání, donucení zákazníka používat něco co s čím není spokojen.
Po aktualizaci ovládání nic pozitivního
Špatně se ovládá, pomalé načítání, špatná orientace. Celková aktualizace O2 TV špatná. Za mě nedoporučuji.
Do jisté doby šlo pochválit to, že bylo možné přepnout na starou verzi O2TV. Od 4.8. to již není možné, takže pochválit nelze absolutně nic.
Vše.
NOVÁ O2 TV. Výpadky přehrávače , pomalé načítání programů a programu tv. nemožnost vytvoření vlastního seznamu , chaotické ovládání , špatně se v nové tv orientuje . při listování v programech se věčně objevuje točící se kolečko - někdy po chvíli zmizí , někdy se musí restartovat STB. Pořadí v jakém jsou srovnány programy je kapitola sama pro sebe. Nová tv - děs a hrůza.
Prakticky nic...
Klikněte v nastavení na aplikace. Na O2. Odinstalovat. Otevře se vám odinstalovat nové aplikace. Kliknete ano a vrátí se vám stará verze...
Potom, co zaplatíte tisíce za něco, co potřebujete jen kvůli tomu, že si O2 vymýšlí nové nepodporované verze, na které si musíte koupit nový modem nebo set-top box za cca 4000,- (dají neuvěřitelných 50% jako kompenzaci v případě O2 tv), můžete se poté dívat na televizní programy
Musíte si koupit nový modem nebo set-top box, ačkoli vše perfektně funguje, protože vaše ne tak stare zařízení nepodporuje novou verzi, nebo vyřadí starší funkční modem.. nutí tak lidi kupovat jejich produkty za přemrštěné ceny..
nic
Žádala jsem 02 Brno Česká o příspěvek pro osoby se specifickými zdravotními potřebami. Ještě teď jsem v šoku z arogantního chování slečny Karoliny Krej.....typu všechno vím, vy mlčte. Snažila jsem se ji na svém mobilu ukázat, který tarif si přeji, ale odstrčila arogantně mobil a ani když položila telefon se mi na něj nepodívala. Myslela si, že ví, co chci. Nevěděla. Spousta telefonování někam, papírování a arogantní natočení obrazovky k sobě, abych náhodou nic nezáhledla. Pak řekla hotovo. Na můj dotaz, který tarif jsem tedy dostala odpověděla, že se to dozvím do 5 dnů mi to pošlou. To snad není možný. Když jsem vyšla do minut mě přistál státní příspěvek na dobíjecí kartu na mobil, ale já jsem chtěla ten příspěvek na nový tarif internet v mobilu. Musela jsem zajít do jiné pobočky 02 v Brně, a tam byl přístup úplně jiný, profesionalita - pán Nebela Vadym, ochota, vyslechnutí, nabídnutí tarifu, uzavření smlouvy a odcházela jsem spokojená a jemu za to děkují. .Proč proboha zaměstnáváte tak arogantní slečnu?
nic
Neochota slečny a připadala jsem si jako v kravíně. Kdyby tu žvýkačku alespoň vyndala když mluví se zákazníkem.
Nic