Překvapuje mě a zneklidňuje ta spousta záporných hodnocení. Dosud jsem nemusela reklamovat a po tom co čtu, bych nerada. Za mne by mohl být větší výběr v dámské velikosti bot 42. Většinou jsou totiž vyprodané, takže zájem o toto číslo určitě je.
Eobuv.cz
31 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Po 3 týdnech nošení se na špičkách bot oloupala koženka. Komunikace zdlouhavá, cca po 2 týdnech jsem se dozvěděla, že reklamaci neuznávají. Od bot za 1 900,- bych čekala, že nějakou dobu vydrží. Věcí si vážím, některé boty mám i 10 let. Za mě nekvalitní zboží, komunikace mizerná a od nich už nikdy více !!!
Rychlé doručení
Vzhledem k tomu, že jsem objednávala kabelku a ne boty, říkala jsem si, že případnou reklamaci nebudu muset řešit. Kabelka má úplně jinou barvu, než na fotografiích, ale to by se ještě dalo přežít, fotky zkreslují. Co mě ale zklamalo, že má kabelka jakési "fleky" zespod, vypadá to jak od popisovače a nejde to dolu. U takhle drahé kabelky bych čekala perfektní stav. Když ale koukám na recenze, tak asi nemá cenu nějakou reklamaci řešit, nechci být jak bez produktu, tak bez peněz.
Absolutně tragická komunikace ohledně reklamace. Na každou odpověď čekáte skoro 3 týdny a když dodáte veškeré podklady ouha přestanou komunikovat a vy vše musíte celé dokola řešit znovu. Takže reklamaci jsem začala vyřizovat a 9.11.2023 obchod zaslal, že reklamace je kladně vyřízena ale tím to končí. Po více jak 2 měsících peníze stále nikde.
Není co vytknout. Vrácení zboží a peněz proběhlo v pořádku.
-
Rozhodně nedoporučuji, zboží poslali jiné, komunikace příšerná, své peníze zpět nemám, jeden z nejhorších eshopu.
rychlé dodání
První zkušenost a opravdu jsem velice zklamaná. Boty, které jsem si objednala mi bohužel neseděli a proto jsem je ihned odeslala z5. Peníze slibují vrátit do 5 maximálně do 14ti dnů od vrácení . Vrácení peněz trvalo necelé dva měsíce. Každý týden jsem na e-obuv volala a vždy mi bylo řečeno, že posílají žádost a urgují vrácení peněz. Bohužel žádná omluva z jejich strany, což jim opravdu nedělá dobré jméno. Už si od nich nic neobjednám a určitě nebudu doporučovat .
Doručili špatné zboží. Po vrácení zboží zpět nekomunikují a ani nevrátili peníze.
Zdravím, Obvykle recenze nepíšu ale u eObuvi musím jelikož za mě je tento článek jedna velká křivda… Teď aktuálně jsem objednával boty od Tommyho a byl jsem nadmíru spokojený ! Zboží objednáno ve Čt minulý týden a za 7 dní doma, krabice originál, boty uvnitř naprosto v pořádku nové… žádné známky předešlého použití. Žena objednává boty pouze z této stránky a nikdy neměla žádný problém…. Dokonce šly jedny boty i na reklamaci a vše v pořádku, peníze vráceny a kód na slevu k tomu… Za mě naprosto ukázkové chování eShopu a já určitě nakoupím zase :) Nebojte se toho, je to v pohodě…. :)
Možná jen dodání za týden když bylo na e-shopu psáno 2-3dny. Ale v tuhle dobu pochopitelné :)
Obsluha ujde, pokud si ovšem najdete toho správného zaměstnance - komunikativní a skutečně vstřícně ochotný, proaktivní, je obvykle jen jeden / jedna z vícera spíše podprůměrných.
Pozor na firmu Adidas! Jedna z 'nej' značek... ale ouha, kvalita velmi, velmi bídná. Trash. Ozdobná aplikace na patách zakoupených bot je na každé botě výrazně v jiné výši... U výše zmíněného výrobce je to opravdu ostuda - ale co už chtít od historicky masivního podporovatele naci. socialismu... Při zkoušení v kamen. obchodě jsem se soustředil na pohodlnost obuvi (průměrná), vady na patách si nevšiml a boty zakoupil. Asi by mi je vyměnili, nebo vzali zpět, ale to je k ničemu - nemám čas chodit do eObuvi navíckrát (kdo ho dnes má?) a dodatečnou slevu na toto nedají. Je to prostě velké zklamání - a eObuv v tom celém není nevinně... měla by veškerou obuv, kterou hodlají nabídnout zákazníkovi, pečlivě kontrolovat a to ještě než pošlou info, že zboží je k dispozici na prodejně. Shame on Adidas & eObuv!
Už nikdy. Boty se rozpadly po jednom dnu nošení! Reklamace se táhne, komunikace tragédie.
Příšerná komunikace
-
Koupila jsem kabelku za 12k a po 1 měsíce oloupané kůže a přitom koupila jsem za 7k kabelka u Piknko a používala 2 roky stále stejně.
Zaplacená objednávka na dva páry bot, poslali jen jeden. Komunikace absolutně žádná.
Po zrušení objednávky nevrátily peníze i když tvrdí, že peníze vraceli.
Podrobnosti o zásilce 31. 10. 2023 22:43:19 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě. 02. 11. 2023 19:55:58 Příjem zásilky na podacím místě DEPO, Praha, Nehvizdy, Okružní 781. 02. 11. 2023 19:56:54 Nevyzvednutí zásilky příjemcem a příprava k vrácení zásilky. 04. 11. 2023 06:14:22 Zásilka byla vrácena odesilateli. Dnes 8.11. nic nového. Žádná zpráva o zásilce. Na mail nereagují, Messenger odpovídá automat. Netuším, kde je má objednávka - samozřejmě zaplacena předem. Telefonní číslo na firmu nikde není zveřejněno. Velké zklamání
Vše v naprostém pořádku, vřele doporučuji. Kvalitní obuv za super cenu. Díky eobuv jsme sehnala pro manžela boty, které nebyly k sehnání. Bleskové dodání.
O víkendu jsem byla v prodejně v OC Chodov a i když přijdu s pejskem, děvčata jsou velice milá, ochotná a se vším, když si nevím rady pomohou jsou super. Veliká pochovala doporučuji .
Objednávka krásně zabalená,rychlé odeslani. Zboží v pořádku.
Žiadne
Topánky prišli ako keby boli už nosene + prišli mi topánky ale obidve na jednu nohu . V deň stužkovej. Už ani na toto sa nedá spoľahnúť , nekontrolujú si poriadne objednávky. Prvý a posledný krát .
Posledních několik let nakupuji boty a kabelky až na výjimky jenom zde. Vždy vše ok, boty vždy v pořádku. Hilfiger, Guess, Kors, Pinko.. nikdy nebyl problém jak s kvalitou, tak záměnou apod. Výhoda Prahy jsou výdejní místa s možností vyzkoušení před konečnou koupí.