Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Pavelkotek 1212před 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

doba dodání několik týdnů, to je fakt šílený v dnešní době. Nejhorší e-shop ever

Veronika Modrápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nelze pochválit vůbec nic!

Nejhorší internetový eshop všech dob! Nejenže pošlou poškozené zboží, ještě se snaží člověku vnutit směšnou slevu na toto zboží, které ani nemůžete používat. Reklamace jim trvá x dnů, ani nedodrží na čem se s Vámi domluví! Za mě jednoznačně NIKDY VÍCE!

Papoušek Mírapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Přehlednost stránek

Vše od doby dodání a neprofesionální chování na info lince

Zdenek Doležalpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

způsob reklamace

Prase Divocakpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

kvalitní zboží, dobrá obsluha

zavedl bych nějaké lepší opatření proti koronaviru

Hana Svítkovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Doba dodání tak dlouhá, že by člověk radši řekl, ať si to strčí do análního otvoru...

Každopádně díkypřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Zmensujete gramáž potravin za stejné ceny kolikrát vyšší

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Doručení zboží, otřesná zkušenost se službami PPL. Důrazně nedoporučuji.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Jak si můžou stahnout z prodeje PARKSIDE Vysavač na mokré a suché vysávání PWD 30 A1 dělaji si p.r.. a kdyz člověk vola jestli bude tak že neví tak kdo jinej to ma vědět

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Již 4 měsíce řeším náhradní díl k robotickému vysavači Silvercrest. Neochota ze strany Lidlu je dechberoucí. Stále mi na zákaznické lince říkají, že mě bude kontaktovat jejich oddělení, který má na starosti náhradní díly a tak to jde měsíc za měsícem. Vysavač nemám doma ani rok (tj. je v záruce) a už 4 měsíce mi tu leží bez využití. Nekupujte si nic od Silvercrest, spláčete nad výdělkem. Naprosté znechucení firmou Lidl a už nikdy si u nich nic nekoupím. Budu se modlit, aby se mi nic jiného od nich nerozbilo.

Vojtěch Slivoňpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Široký sortiment

Doba dodání, nedodržení termínu, i po třech týdnech neschopnost informovat, kdy a zda zboží dorazí.

Bestijepřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodání...

Produkt přišel poškozen, při reklamaci vám nabídnou, že máte zboží zabalit do původní krabice, tu odeslat zpět. Přijde vám okamžitě nové zboží, které ovšem musíte zaplatit a peníze za původní, které je již u nich, vám proti později... což jsou teď 3 týdny a stále nemám peníze zpet...

Zuzka na cestáchpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Tohle je síla! Přesně, jak hovoří články na webu - Lidl zkouší, co zákazník vydrží! Nejdřív salmonela v mletém mase, teď kauza, že jejich potraviny dle opakovaných inspekcí neobsahují reklamovanou gramáž a moje zkušenost? - naposledy jsem něco platila předem!!! Zboží mělo být odesláno před 2 týdny, dopravce však čeká na dodání doteď. Nezvedají telefony, nemají žádný mail, jen formulář, který háže error. Velice mne obtěžuje, myslet u takové firmy na to, že mi někde visí peníze ve vzduchu!!! Neobtěžují se zákazníka obeznámit, že došlo k plánovanému nebo nečekanému prodlení v dodání, prostě nic, ale influencery, na IG, to zvládají balíky s produkty zásobovat. Sebranka! Jak může obchodní inspekce dopustit, aby fungovaly na českém poli firmy, které neposkytují kontakty?! V dnešní době se zákazník jen okrádá. Vše zdražené a ještě lživé složení, gramáž, kvalita, životnost a nyní ještě, aby si člověk škrtal dny v kalendáři, zda zboží vůbec dojde! Kdyby ostatní četli ty recenze a nemávali nad vším vždy rukou, tak tyhle firmy dávno zkrachují.

Věra před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Přišla mi bruska,a chyběl k klíč.Ctěla jsem ho poslat, jelikož nový přes internet byl docela drahý.E-shop nabídl slevu,nebo si nechat poslat novou na dobírku,pokud bude.Souhlasila jsem se slevou,ale žádné peníze nepřišli,ani se už nikdo neozval.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

objednával jsem 7 kusů oblečení a bylo doručeno za necelá dva dny od objednání

u průmyslového zboží jsou ceny v eshopu vyšší než v kamenné prodejně (nechápu proč)

Ivan Laštůvka (nákup)před 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Kdo si pamatuje, nemuže zapomenout na období, kdy byla reklama, Lidl je levný. Toho se nikdy nezbaví. Takže za mne, Lidl je poměrně levný...

Nákup nábytku do koupelny, první balík po týdnu od PPL poničený a PPL izolepou obalený :) říkám si, kde je zbytek, na lince, "že prý balíky jsou tři". Druhý balík pišel po cca týdnu, trochu poničený nicméně PPL izolepa nikde, třetí čekám, čekám a čekám, až pijde - obratem posílám zpět a jako celek..., protože tohle už z principu si nemohu nechat líbit. I když věřím, že nábytek do koupelny by byl pěkný, tato zkušenost vše kazí. Ať se v Lidlu poučí, bych radil a je jedno, že zásilky jdou z globalu někde v Německu.

Radim HOLUBpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Naprostá tragédie. Nedá se komunikovat. Na "formuláře" nikdo nereaguje. S objednávkou se nedá pracovat. Žádný výběr dopravy. Spolupracují s Českou poštou. Přijde Vám email s potvrzením o odeslání, za 2 dny se kouknete na trasování zásilky a tam se dozvíte, že zboží přepravce ještě neobdržel. No prostě jak jsem již psal NAPROSTÁ TRAGÉDIE!!!! Pokud jste si oblíbili výrobky značky Parkside tak jedině využít kamených obchodů a doufat, že budete mít štěstí a zboží dodají v dostatečném množství. Jako například AKU strunová sekačka ... po práci v 16 hodin jsem objel veškeré Lidl obchody ve městě a nebyla ani v jednom!!!!!!!!!!!

Janafuchsapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodání

Zboží jsem reklamovala 27.9. 2021 a ještě není vyřízeno. Komunikace katastrofa!

Katka Skalickápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Vůbec níc

29.4 objednáno zboží..cca 6veci..chodily po jednom a se spozdenim což samozřejmě lze pochopit a tolerovat. Nicméně jedno zbozi mi dodáno nebylo,po třech týdnech mlčení jsem psala co se děje. Odpověď Lidlu...zboží bylo opožděno, ale již čeká na dopravce a bude odeslano...další týden a nic...takže jsem Lidlu opět psala a sice, že požadují vrácení peněz,psala jsem jednou,dvakrát,třikrát a žádná odpověď nic..Takže jsem 13.6 pohrozila, že předám ČOI a na druhý den zboží expedováno. Nacoz jsem jim napsala znovu,že jsem požadovala vrácení peněz a že toto chování k zákazníkům je na zbliti..odepsali že zboží je expedováno a za komplikace se omlouvají.Jako vážně?

Tomáš Tykalpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Dlouho jsem byl se službami a výrobky Lidlu spokojený, ale poslední dobou to je jedna velké tragikomedie.

Poškozené balíky, na linku se téměř nelze dovolat, na e-maily nikdo nereaguje a zlatý hřeb byla reklamace úhlové brusky - fakturu jsem nedohledal, ale datum výroby dle štítku 11/2019, záruka tři roky. Vyplníte všechny údaje na stránkách Lidlu, po dvou dnech dostanete kontakt na externí firmu, která reklamace výrobku řeší. Po 12ti e-mailech, ve kterých se i přes opakovanou žádost nikdo nepodepíše jménem, dostanete odpověď, že reklamaci nevyřeší a ať se obrátíte na prodejnu a tím komunikace končí. Na prodejně Vám řeknou, že když je zboží z e-shopu, musíte ho reklamovat přes e-shop nebo zákaznickou linku. Jako by u Lidlu pracovali Lojza a Líza s děravým vědrem.

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie