Logo obchodu lidl-shop.cz

lidl-shop.cz

1016 hodnocení

37 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Djkmochpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Zákaznická podpora nereaguje již týden 15.12 objednáno, přijde 28.12 i když garantují do 8 dní dodání. Naprosté zklamání takto velkého řetězce. Objednávku nepřevezmu, od těchto břídil ů ruce pryč. Neprofesionální Nekomunikativní Ignorace Nepravdivé dodání Lži

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

vždy jsem byla s obchodem spokojena rychlá dodací lhůta, příjemné ceny

u posledního nákupu na e-shopu jsem zboží zaplatila, ale nedorazilo, přišla mě zpráva o problému s vyskladněním, ale již 3 týdny bez reakce obchodu, bez doručení zboží a bez vrácení peněz. Komunikace se zákaznickým servisem bez úspěchu.

Luci Lehkapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží jsem objednala s předstihem a stále nedorazilo.Objednávka vytvořena 10.12.,ostatní eshopy už dávno přišli.Neprisel zatím ani e-mailu,že zboží bylo přidáno dopravci.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Objednala jsem dětem oblečení na hory - dodání 3 dny. Za 3 dny přišel email, že dodání bude několik dní opožděno, ale termín neřeknou. Dodání jsem dala do místa, kde pracuju... za několik dní budu 50 km odtamtud. Stornovat ani změnit to nejde. Děti ze všeho vyrostly, takže teď musíme těsně před vánoci do přeplněných obchodů, aby mohly jet na lyže.

Ludek Lenhartpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

sortiment

infolinka, dodací lhůty, kontakt se zákazníkem. Objednané zboží dorazilo poškozené. Při vrácení mi nebyla nabídnuta náhradní objednávka. Když už mi týden nikdo nevrátil peníze, volal jsem na infolinku kde mi slečna vytvořila náhradní objednávku a 2 dny na to mi vrátili peníze. To bylo 7.12. a předpokládané datum doručení bylo 10.12. Dnes je 16.12 a již druhé volání na infolinku nic nevyřešilo. Nikdo není schopen mi říci kdy zboží z objednávky dorazí (má to být vánoční dárek). Začínám o tomto řetězci pochybovat. Poslední dobou co nákup, to problém.... Za poslední 2 roky strašný propad dolů a z LIDL se stává druhořadý market ala penny

Kateřina Elízovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic.

Už podruhé mi zaslali jiné podprsenky, než jsem si objednala. Vždy podobné,ale na rozdíl od fotky a popisku nevystužené a netvarované. Poprvé mi na informace řekli, že je to zboží, které jsem si objednala. Toť vše. Po druhé objednávce se stejným výsledkem už ani nevolám. Raději již služby eshopu nevyužiji. Dále u druhé objednávky by dlouhá čekací doba - 10 dní.

Krupkova 58před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Už podruhé zrušena registrace a přihlásit se je nadlicky úkol. Včera přetížení. Až večer přišly kódy a vsechno k registraci a přihlášení. Ale zase nic. A hloupé poznamky od zaměstnance Lidlu. Ani ráno nic nejde. Můžete na lince pro zákazníky mačkat jedničky co se dá. Nejhorší aplikace. Všechny ostatní fungují. A vždy když jste s nákupem u pokladny.

Danielrusopřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

To je naposled co sem něco tady objednával

Jojka 231před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Na objednávku čekám od 20.11. Objednávku odeslali až dnes a to jen půlku věci. Hlavně že na internetu měli psáno že vše je skladem

Jiří Hříbalpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Snaha minimalizovat fronty.

U některých potravin už probíhá klamání spotřebitele. Např. makové buchty. 50% náplně už neznamená 50% máku, mák je nastavený a z oblíbené pochoutky vzniklo přehlížené zboží. Nové zboží naláká kvalitou, vytvoří zvyk a závislost, ale pak se začne šidit.

Jasmina 77před 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

zboží rozbité konkrétně komoda, není možné se dovolat na zákaznickou linku, jen lze vyplnit formulář na netu, ovšem na ten nikdo nereaguje, velmi neprofesionální

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

V současné době nic.

Lidl v současné době už není v žádném případě ten "LIDL" před pěti a více lety. LIdl shop nefunguje tak jak by měl. Komunikace s jeho zákazníky je na bodu mrazu, v podstatě žádná. Centralizace všech poboček v jedno informační středisko s jedním telefonním číslem je naprosto nevyhovující a pro zákazníka naprosto bez plnění účelu. Pokud se vůbec na tuto linku po půlhodině přepojování, čekání dovoláte a hovoříte s pracovníkem ohledně konkrétního problému, stejně vám nepomůže. Tato firma se už dávno přestala řídit heslem "náš zákazník, náš pán".

marunic.jiripřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Konečně jsou pokládny bez nějakých přepážek aby mohla pokladní házet zboží na 2 strany zákazníkům.

10 pokladen a jede max 2-3 zbytek pokladen k ničemu, místo nich nějaké zboží raději. Reklama v tel. Na mandarinky za 19.90 ale zapomněli říct že 5 cenová skupina, nejdou loupat.

Jakub Cíglpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

E-shop, který je tak 10 let pozadu se zákazníckým servisem. Člověk čeká 14 dní na zboží, které inzerují na webu jako "skladem" a po 14 dnech mu napíšou, že se doba prodlužuje na neurčito. Nikdo ani zákaznická linka neumí říci, kdy to zboží bude dostupné. K čemu je ta zákaznická linka, která jen umí číst, to co Vám už přišlo do e-mailu? K ničemu. Objednával jsem měsíc před vánoci a oni po 14 dnech napíšou, že neví, kdy to doručí, tak co má asi tak zákazník dělat? Musí objednat jinde a doufat, že když objednává na poslední chvíli, že budou lepší než tito amatéři. Bohužel e-shop, který těží jen ze svojí značky - jinak by absolutně neuspěl v moderní konkurenci. Nikdy víc, nikdy!

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Při reklamaci vrtacího kladiva Parkside,jsem požadoval výměnu zboží za nové, protože původní bylo při vybalení rozbité. Na prodejně mi řekli, že mají měsíc na posouzení a nakonec mě poslední den v měsíci poslali SMS, že se můžu dostavit a že mi vrátí peníze, protože to zboží nemají,(já věděl že ho mají), nesouhlasil jsem. V. prodejny mi řekla, že za to nemůže, že je to rozhodnutí z vyšší moci. Takové jednání se zákazníkem je pod bodem mrazu!!! Vše mě zklamalo a víc už mě tam neuvidí..

Janosikovazaneta 91před 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Dodání v termínu

Nakupuji zde už dlouho a nikdy jsem neměla s ničím problém až do teď.Přišel nám regál pro prcka..krabice ničím neobalené a totálně zdevastovaná,vyzvednuto na poště ,boční stěna byla podřená..Druhá zásilka minulý týden,mikrovlná trouba,dovezlo PPL,krabice opět nijak nezabalená a opět dobouchaná a děravá.Nevim co mají na skladě za zaměstnance ale měli by si to lépe pohlídat..nerada bych přešla jinam....

Petfrufpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Širokou nabídku zboží.

Velice mě zklamal přístup Lidlu k objednávkám. Nejsem jediná, kdo objednal před x týdny zboží, které bylo dostupné a v okamžiku platby, došla informace, že bude dodáno po Vánocích. Neseriózní přístup k řešení problémů, nekomunikace, včasné neinformovaní o reálné skladové dostupnosti. Neexistence storna, tudíž mám možnost čekat více než půldruhého měsíce na zboží, které poté nepřijmu? Blokování peněz při platbě předem. Vždy se dříve vše vyřešilo ku spokojenosti, takže nebyl důvod neplatit předem. Nyní důrazně nedoporučuji a pokud nakoupíte, tak jedině na dobírku. Jde v podstatě o klamání zákazníka a porušení podmínek uzavření kupní smlouvy. Zvažují předání podnětu na ČOI.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

zboží za dobrou cenu , poměrně dobré nářadí dobré sportovní oblečení

eshop nabízí u zbozí dodání do 3 dnů , po objednávce a zaplacení , dojde potvrzení na dodávku 16 dnů. na email nikdo nereaguje, jsem dost zklamaná .

Mili Sroubkovapřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Kolekce Esmara

Opetovne neni zbozi skladem !!!

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Před rokem jsem nakoupil bez potíží. Paní v call centru byla milá (ale ani přes její ujištění zboží stále není na cestě)

Zboží, které mělo být skladem a doručeno za tři dny nedorazilo ani po třech týdnech. Na webový formulář nikdo dva týdny nereagoval. Odmítají stornovat objednávku (údajně lze zboží vrátit… ale zatím není co vrátit). DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI PLATIT PŘEDEM!

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Dobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Výdejní místa

PPL ParcelShop

Kontaktní údaje

Kategorie