Bohužel operátorka, se kterou jsem měla příležitost komunikovat, byla dost nepříjemná. Koupila jsem nová bezdrátová sluchátka, která od počátku nefungují. S telefonem se spárují komplikovaně a když se to po dlouhé době podaří, spojení okamžitě padá. Je to chyba sluchátek, jiná bezdrátová zařízení na stejném mobilu fungují. Chtěla jsem využít možnosti odstoupení od smlouvy do 14 dní. Bohužel tuto variantu operátorka zamítla s tím, že se jedná o hygienické zboží, tedy mohu využít pouze variantu reklamace. Slova operátorky: "Přece byste si nekoupila použitá sluchátka!" Ano, nechtěla jsem použitá sluchátka a proto jsem koupila sluchátka nová, u kterých jsem neočekávala komplikace. Reklamovat zcela nepoužité, nové zboží je z pozice klienta ke vzteku. Když jsem se ptala, jestli mi může slečna na druhém konci telefonu sdělit, jak mám tedy postupovat, vykřikla na mě, že mi to již sdělila. Naštěstí ji vztek v zápětí přešel a byla tak laskavá, že mi informace zopakovala. Bohužel asi nezbude jiná varianta, než zboží reklamovat a čekat, zda někdo jiný reklamaci schválí.... Pokud ne, tak objednat sluchátka nová. Jistě však v jiném eshopu.
Czech computer
77 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Příjemný personál na prodejně
Nedoporučuju! Poté, co jsem měsíc a půl čekala na vyřízení reklamace, jsem si objednala nový telefon a dodali mi telefon v promáčknuté krabičce, která očividně někomu spadla....
Nic
Skladovost/doba doručení - Eshop tvrdí že má zboží skladem, dodání do dvou dnů, nicméně po objednání jsem čekal 3 dny kdy objednávka neměla ani status zpracování, po telefonním hovoru mi řekli že partner nemá zboží skladem a že může chvíli trvat naskladnění. Objednávku jsem zrušil a objednal u Alza.cz
Rychlost
Zboží..opackané..dávají 6 měsíců bonus programy...ale v tv nenajdete jak to udělat...a když se tam dostanete...nefunguje....za 8 tisíc bych čekal lepší tv než tuhle...je to Tcl 43 palců.... Děs...hned ráno ji vrátím...já mám jenom jedny nervy
Neuznávají reklamace
Nintendo switch po pár dnech zkolabovalo. Jen oranžová obrazovka. Reklamaci zamítli s tím, že konzole funguje správně. S tím ji poslali zpátky. Samozřejmě problém přetrvává. Budu posílat na další reklamaci. Fakt mě nebaví posílat si balík s CZC tam a zpátky.
Objednávka objednána 9.12. 14.12 jsem dostal informaci že nemají produkt. Tak že 5 dní jen tak pro nic než zjistili že produkt nemají. Přitom na webu skladem paráda.
Rychle připraveno k vyzvednutí.
U mobilního telefonu nefunkční nabíječka. Nelze reklamovat. Jde pouze vrátit celý mobil s veškerým příslušenstvím. Nechci vrátit mobil, do kterého jsem několik dní instaloval kontakty, fota, poznámky, aplikace, bankovní karty, klíče apod.. a být několik dnů bez mobilu. Potřebuji jen novou nabíječku. A to nelze.
nic
Výdení místo bylo zavřené z technických důvodů, ačkoli mi přišla sms/email s tím, že mají otevřeno a zboží lze vyzvednout. Jela jsem tam zbytečně. Nedoporučuji.
Rychle pripravene zbozi
50 kc poklatek za vyzvednuti zbozi v obchode a platbu kartou.
Rychlost doručení
Milý eshop jen do doby, Než se něco pokazí. Přišlo mi rozbalené zboží a chtěla jsem sjednat nápravu. Poté už se to táhlo A vše bylo velmi nepříjemné. U tohoto eshopu už nikdy více a mohu jen velmi silně nedoporučit.
Více než 80% spokojených zákazníků ? Děláte si legraci ?!!! Ukažte mi jednoho spokojeneho ! Zakoupil jsem TV po 2 měsících používání nešla zapnout, když se omylem zapnula tak zacala blikat. Odnesl jsem ji na reklamaci na prodejnu, po 2 dnech zamítnuto TV je naprosto v pořádku !!! Na prodejně jsem ji zkoušel se zaměstnancem pobočky a problém stále přetrval. Měl jsem videa o tom co TV dělala, ty jsem dodal k e-mailu pro další reklamaci. Televize po další reklamaci po 20 dnech vyrizeno opět zamítnuto !!! Dvě reklamace zamitnuty… czc nejhorší co muže současný trh nabídnout !!!! Nikdy nic nekupovat ! Nikdy více ! Televize byla opravena ale reklamace zamítnuta ! Má to nějakou logiku ? V nejbližší době jdu televizi vyzvednout opět na prodejnu a opět vyzkousim se zaměstnancem pobočky. Je nějaká šance vracení peněz ?
Bohužel mám velice špatnou zkušenost s komplexní péči o zákazníka v oblasti vyřizování reklamaci. Celkové jednání v průběhu reklamace, ze strany CZC bylo nepříjemné. Vyřizování reklamace přímo přes autorizovaný servis je výrazně administrativně komplikovanější, než přímo na prodejně a rozhodně zdlouhavější, než zákonem stanovených 30 dní. A už vůbec není nejrychlejší volbou, jak je tučně uvedeno na stránkách CZC. Vinu vidím na straně CZC a nikoliv servisu. Neboť v momentě kdy dáte na radu CZC a pošlete reklamované zboží v záruce do servisu, nemáte v ruce předávací, reklamační protokol od CZC (který po mně po celou dobu komunikace CZC vyžadovalo, aniž by uznali, že mne sami k tomuto postupu nabádali) , ale jen od servisu, což způsobilo velké potíže a prodlevy v celkovém vyřízení, kdy ze CZC odvolávalo na servis a servis na CZC. Dokonce mi bylo vyčteno CZC, že jsem postupoval dle jejich rady a měl jsem reklamaci vyřizovat přes kamennou prodejnu, kdy si protiřečili. Nakonec jsme museli požádat vedení firmy která servis prováděla, aby za mně komunikovala s CZC a vše bylo vyřízeno okamžitě. Podotýkám že se jednalo pouze o nefunkční LCD display od smarthodinek v záruce prodejce. A tímto doporučuji všem potencionálním zákazníkům, aby reklamaci uplatňovali výhradně na prodejně a nikoliv přímo přes autorizované servisy, jak je doporučováno na stránkách CZC . Celá tato anabáze byla natolik nepříjemná a zdlouhavá, že jak slyším CZC ježí se mi chlupy a chuť si u této firmy cokoliv koupit je minimální. Chápu že CZC má kvalitní a cenově přijatelné zboží širokého výběru a jiné služby, ale i vyřizování reklamace je podstatná součást péče o zákazníka, která mi dle mé zkušenosti nebyla poskytnuta a z tohoto důvodu raději v budoucnu zvolím jednoznačně jiného prodejce. Martin
@Sima S. To ani nechtějte vědět, zlatej robot :)
Garance ceny na celkem uz velky okruh firem Pekne a prehledne webove stranky Kvalitni infolinka o produktech a snaha udelat co jen jde aby zakaznik byl spokojenej.
Garance ceny neni jeste takova jakou bych si pral - Mironet,JRC a pod pridat by bylo fajn
Garance doruceni predobjednavky 28.10. 1.11. mi pani Hanka na podpore sdelila ze mam v kosiku datum doruceni 2.11., zvlastni. Mezitim volal nekdo jiny ze to teprve zitra 2.11. naskladni na hlavni sklad a do konce tydne objednavka dorazi. Uz to je spatne. Ale zpusob jakym se mnou pani Hanka mluvila, je neomluvitelny a hodny okamziteho vyhazovu!!! (Hovor probehl 1.11. 14:43, hovory CZC nahrava, tak si ho snad nekdo prehraje) Pokud nebudu mit zitra balik k vyzvednuti, objednavku rusim a koncim s CZC.
Přístup k reklamaci.
Zboží, ceny, dodání
Prodejce Michal na pobočce u Václavského náměstí mimořádně nepříjemný a degradující vůči zákazníkovi který slušně pokládá smysluplné otázky. Místo odpovědi se uchyluje k ponižování zákazníka, je skoupý na informaci, člověk se musí ptát opakovaně na detaily které měly být poskytnuty automaticky. Zboží se nedožilo konce záruky bez vnějších příčin a odcházím z pocitem že ze mě pan Michal dělal debila a ještě se snažil vyhnout uznání reklamace (reklamace zatím neproběhla jelikož mi nebyly poskytnuty požadované informace a v současnosti čekám na názor jiné firmy).
Blízká pobočka Výběr zboží Dobrá komunikace
chybičky se najdou, nakupuji zde často a občas musím reklamovat, jednou uznali až opakovanou reklamaci.
Nic totální selhání
Po téměř roce nedoručena předobjednávka ps5.:( Prý je nemají přitom web plný překupníků i z CZC že ho nabídnou za všimné +2000 k ceně. Od této sebranky ani tužkovou baterií.
Klient se může spojit s telefonním operátorem.