tragicky katastrofální doručení Českou poštou...balík opět nedorazil ani po šesti (!) dnech po převzetí do přepravy. Je mi líto, ale raději si připlatím jinde, kde zboží dostanu včas.
lidl-shop.cz
37 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zboží většinou kvalitní, výborný poměr cena/výkon
Doprava Českou poštou bez možnosti volby je katastrofa. Místo pokusu o dodání do bydliště nebo převozu do zvolené Balíkovny pošta klasicky nechává balíky na poště "z provozních důvodů". Toto už nebudu příště podstupovat.
Tyjo, docela se divím při čtení těch recenzí. V Lidlshopu jsem objednával víckrát a vždy zboží dorazilo a bylo v pořádku. I vrácení nevyhovujícího proběhlo s bezplatným odesláním a peníze mi připsali zpět na účet. Za mě dobrá zkušenost. Recenze zde očividně dávají blbové nikloliv na samotný e-shop, ale na kamenné prodejny. Ano, ty jsou horší, ale zde je hodnocení e-shopu
Zatím žádné
žadne
zboží objednané 15.4, dodají ho až 2.5 další objednávka to samé. 2x stačilo,nedoporučuji.
Bývaly doby, kdy to fungovalo, ty už jsou bohužel pryč....
Česká pošta jako dopravce Lidlu bída a utrpení, v pondělí vyzvednou ve skladu v Plzni a od středy rána se zásilka připravuje na doručení v Praze. V sobotu ráno (kdy už je většina lidí někde pryč) mi volá pošťák jestli mi může zásilku hodit přes plot, to je jedno že je to věc za 1500,-... Další zážitek z tohoto týdne s reklamací, vyrobek fungoval asi 15min., dobře stane se, volám na reklamace, jestli mohu výrobek vrátit a jestli mi ho vymění za jiný. Odpověď - vrátíme vám peníze, protože mezitím už nestojí 600, ale 900, tak si ho pěkně kup za cenu o 50% vyšší... Jestli peníze dostanu zatím netusim..
Už žádné, kdysi jediná výhoda je fuč. Doprava zdarma nad 1000 Kč, zrušena.
Reklamace aku přímočaré pily 6.2.2024 a do dnes absolutní ignorace.
V jedné prodejně je automat na horké nápoje, koupila jsem si jeden ale byla to jenom voda, tak jsem vyhledala jednoho zaměstnance a seznámila ho se situací, ten teda nebyl vůbec příjemný což bylo vzhledem k situaci úžasné, zaměstnanec mi vrátil moje peníze a tak jsem si řekla že si nápoj zkusím koupit znovu. Jenže zase jsem dostala pouze vodu. Určitě se pokusím své problémy při nákupu vyřešit raději sama než aby na mě byl někdo zbytečně naštvaný a nápoj už si znovu nekoupím.
Nedoporučuji klamou
Třikrát objednané zboží, třikrát nefunkční, už ne. A reklama vždy čerstvé? Zelenina katastrofa. A pečivo z naší pekárny, tím si vylamete večer akorát zuby, všechno zamrazene polotovary, to sme to po te jakože sametové revoluci dopracovali...
Zakoupená komoda s 4 šuplíky. Jeden balík přišel PPL druhý Česká pošta No budiž... Po převzetí kontrolován obsah počet sedí . Při sestavování poslední desky před přiděláním zad jsme zjistili že vrchní deska není dodělaná v čele nad šuplíkem tudíž se vše vyfotilo napsalo na lidl že prosím o zaslání náhradního dílu s tím že tento kus nemám problém zaslat zpět. Bylo mi podepsáno že mám zaslat celý balík zpět. Po odpovědi že skříň je sestavená a těžko ji budu zase rozebírat a určitě ji nebudu nosit na ppl parcelshop reklamační oddělení přestalo komunikovat a dělá mrtvého brouka.... Již nic nikdy neobjednam...
Tak něco šíleného jsem už dlouho neviděl. Zboží přišlo poškozené, evidentně použite. Zabalené provizórně, polepené páskou. Tohle se jen tak nevidí. Proces reklamace nefunkční, nikdo se s váma bavit nechce. Už nikdy více.
Objednané zboží nedorazilo na zadanou adresu,faktura vystavená na jinou osobu,než která zboží objednávala.Tudíž zpětná vazba obchodu stále stejná - nemůžeme s Vámi komunikovat - GDPR - ale kde teda vzali jinou emailovou adresu - bůh ví.Tragédie.
Zboží dorazilo špinavé, zničené. Zákaznický servis 0 bodů. Nikdo se s vámi o tom ani nebaví.
Doprava českou poštou. Napřed oznámí, že zásilka přijde 4.4.a dovezou až o den později. Již podruhé takto doprava zklamala, proto si na Lidl již neobjednam. Škoda, mají dobre zboží, ale nejhoršího dopravce...
Před rokem 2020 jsem měl Lidl oblíbený
- zboží je předražené, dá se koupit jinde levněji a v lepší kvalitě - potraviny v obchodě mají jen ty svoje "kvalitní" výrobky Pilos atp - ceny v Německu a v ČR se liší i o 30% - pečivo je opravdu zoufalé a druhý den se nedá jíst + zkusil jsem nakupovat u nás u řezníka a v Coopu a ceny jsou podobné, jenže kvalita úplně jinde. + nářadí Parkside má už i Kaufland a levněji.
Lidl jako supermarket je v mnoha produktech predrazeny a lidl-shop snad ve vsem premrstene ceny i po jejich radoby sleve.Zkusil jste nekdo z vas jejich vyrobky najit jinde?Ano i jine eshopy je prodavaji a bez slevy mnohem levneji jen hledat…kdysi meli ceny ok ale po covidu se majitele rozhodli byt asi jeste vice nenazrani.Tento obchod uz podporovat nehodlam.
Zboží sice přišlo rozbité ,ale komunikace s e-shopem byla suprova . Balíček jsem vrátila a poslali mi jiné zboží . Navíc jsem dostala poukaz na nákup .
Zdravím od pondělí reklamaujete kachnu za 86.90 když jsem přijela do obchodu ve 14.00 nebyla ani jedna hlavně že je nato taková reklama
V případě reklamace zboží je to hrůza nechápu proč nelze zanést zboží na nejbližší prodejnu.
Cena
Věčně chybějící velikosti. Nezáleží jim na zákaznících, jinak by se furt nevymlouvali, že je vysoký zájem, proto chybí velikosti, ale ty velikosti by radši doplnili.
na shopu vše ok, to, co potřebuji, mají, s reklamacemi není problém