Reklamace zboží Sada nádobí Berlinger Haus FOREST LINE 18 el. Sadu hrnců jsem od manžela dostala k narozeninám, hrnce se po roce začali loupat jak z venku tak uvnitř, hrnce jsou zdraví škodlivé jelikož se z nich odlupuje nějaký plast a to přímo do jídla..... Po té co jsme hrnce odeslali na reklamaci nám byli vráceni s verdiktem takovým, že jsme jej špatně použili, zvláštní je že jsme na hrnce používali pouze plastové či dřevěné naběračky a vařečky, totéž nádobí koupil můj taťka mamině a jim se dělá totéž..... dokonce hrnce po té co se oloupala ta plastová slupka tak začínají na dně reznout!! Hrnce nebyli nikdy v myčce i když jsou určené do myčky, bojím se co by to s nimi udělalo..... Nikdy nebyli myty agresivním jarem... používáme pouze přírodní a eko prostředky. Loupou se i z venku. Bohužel nevíme co dělat dál než napsat takovouto recenzi, bohužel nejsme jediný co s produktem mají problém a nebyla jim v žádném případě uznána reklamace.
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Přesměrování na údajně stejný produkt do Allegro, zásilka č.1AM00102172 ale obsahovala jiný než původně vybraný. Vráceno, tudíž ztráta cca 100KČ za dopravu. Nedoporučuji tento e-shop!
Opravdu ne,výmluvy od prodejce,neprofesionální komunikace, přijdu si jak na tržišti,ne u profesionálního prodejce,,,,,děkuji, naposled!!!!!!!
Vůbec žádné
Dne 22.9 vytvořena objednávka na kočárek skladem!!! Dne 5.10 objednávka prodejcem zrušena, že není skladem!!! Žádná pořádná OMLUVA!!! Nic!!! Na Mall si už nikdy nic neobjednám a ani za mák nedoporučuji!!! Velké mínus!!!
Vaše spojení s Allegro je jeden velký hnus.
Zadne
Nedoporučuji vůbec jenom všem kdo chce házet peníze do popelnice.
Dodání v termínu
Opakovaně nefunkční zboží. Sluchátka zatím ve všech nákupech nefungovali!!!
Široký výber
Od doby, kdy Mall koupilo allegro, jde tohle tržiště kde dnu. Popisky produktu se pokouší vytvářet automatizovaně, ale asi ještě nenašli vhodný překladač z polštiny do češtiny. Sloučením s allegrem se na webu objevila spousta nového zboží, které se podobá tomu z polských trhů. Nejspíše tam Mall/Allegro svoje zboží taky odebírá, jelikož na blbé žiletky čekáte 2+ týdny. Zákaznická podpora je nulová, maximálně vás zaspamují emailem, ale email o zpoždění objednávky nikdy nepřijde - musíte si 3x do týdne zaktualizovat stav objednávky. Uznávám, že jsem udělal chybu, když jsem zvolil nákup na Mall.cz a znovu to neudělám. Díky za všechnu konkurenci, která vám i "nesehnatelné" zboží doručí do týdne.
Zákaznický servis spíše na straně polského prodejce, který odmítal i vystavit fakturu. Dodnes nemám zboží, ani fakturu. Allegro se vymlouvá, že peníze ale nešli přez ně. Proto Allegro nemůže vystavit fakturu. V bankovnictví je odeslaná platba na firmu Allegro. Pozor na to. Jedná se o podvodné prodejce
Nedodání zboží v časném termínu
Příšerný obchod, vyložená past na zákazníka. Reklamace nebyla vyřízena ani za 30 dní, příplatková prodloužená 60 denní lhůta na vrácení se v systému deaktivovala s lživým textem o jejím vypršení. Dle operátorů zákaznické linky jí nelze využít dříve, než se ukončí proces reklamace. Reálně jsem bez výrobku i peněz již vice než měsíc. Mall už nikdy více - je vidět, že firmu převzali polský šmelináři z Allegro.pl
?
20.9. objednáno a zaplaceno /22.000/ 21.9. předáno dopravci 27.9. zrušena obj. ze strany prodejce Nemám ani peníze, ani obj. a zaplacené zboží. Strmý sešup kdys prověřeného e-shopu, musí být radost momentálně pracovat na infolince. Do 48 hod předávám právníkovi.
Celkový přístup. Objednal sem rýč a za týden mi došel domů plastový deklíček na ešus , poslal sem to zpět , jenže reklamační odd. je někde jinde a tak další poštovné , cca po měsíci a pů , několika telefonátech a zaplacených 3 poštovných mi nejenže neposlali žádný rýč , ani nezaplatili poštovné ,či tlf urgence , poslali mi pouze peníze za předem zaplacený rýč a o nějaké omluvě , či reparaci za 3 poštovné a několik telefonů ... NIC Od té doby na tomto slovenském serveru nenakupuju i kdyby to měli jen tam a nikde jinde.
Firma PORUŠUJE obchodni ZÁKON, staví obchodní podmínky nad OBCHODNÍ ZÁKONÍK, NEOCHOTA jednat se zákazníkem !! AROGANTNÍ zaměstnanci na "ZÁKAZNICKÉM" servisu! Prodejce neumí přiznat svoji chybu ani NEMÁ ZÁJEM o SMÍR. Nechci ani domýšlet jak by mohla vypadat reklamace vadného výrobku u" "FIRMY" " která za Vámi NEVIDÍ ZÁKAZNÍKA, NERESPEKTUJE PLATNE ZÁKONY, NESTAVÍ NA DOBRÉM JMÉNU, a jde ji pouze o VLASTNÍ ZISK. Za sebe a mou rodinu po zkušenosti ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI a VYSLOVNE VARUJI !!!
Bohuzel objednala jsem hru ktera prisla nekompletni bez zvonku takze je mi akorad tak k ničemu
Neskutečné vyřizování reklamace. Na benzínové sekačce se mi rozlomil kryt. Když jsem volal na linku a popisoval problém ZAKÁZALI, abych si kryt za 100 Kč vyměnil sám, že bych přišel o záruku. Že mám zboží odeslat na reklamaci. Sekačku jsem odeslal za 400 Kč dopravcem. Za týden odpověď, že sekačka je na cestě zpátky neopravená. Nikdo se mě ani nezeptal zda chci hrazenou opravu. Již bylo na cestě. Sekačka se vrátila politá od benzínu a oleje, krabice celá od oleje včetně faktury. Bohužel již nestartovala. Několikrát jsem se ozval na telefonickou linku, několi výměn emailů. cca měsíc zabrala komunikace načež jsem byl ujištěn, že zboží mám odeslat opět a reklamaci vyřídí a opraví. Za 34 dní bez odezvy, napsal jsem, že chci vrátit peníze a odstoupit od kupní smlouvy. Za dva dny odpověď, že sekačka je na cestě zpět a reklamace nebyla uznána další 400 Kč za dopravu pryč. A opět nikdo ani nezeptal, jestli chci opravit na své náklady. A když jsem volal na infolinku opět slibují, že se mi ozvou. Hlásím na ČOI. MALL.CZ už nikdy více. Od doby co je pod Allegrem už nikdy.
Žádné!!!!! A už po druhé.
Šílená komunikace. Platbu jsem musela udělat dvakrát za zboží, které jsem sice chtěla, ale nedostala. Problém byl samozřejmě na mé straně, neschopnost dohledat objednávku, šílený postup. Vážně už nikdy víc, zlatá Alza.... Sice o 10 Kč dražší zboží, ale mám ho do druhého dne a přesně to, co jsem si objednala. A pro jejich skvělé vysvětlení mé reklamace, protože je mi je mi jasná od nich odpověď, jsem ochotna do zprávy poslat veškerou komunikaci.
Žadne
Už nikdy nenakupovat,přišla jen polovička zboži
Zatím žádné
Objednala jsem reproduktor Niceboy RAZE 3 Titan v hodnotě 1959,- s tzv slevou, takže jsem se po zadání slevoveho kódu dostala na běžnou cenu ostatních e-shopů, která se pohybuje v současné době kokem 1500,- Všichni známe uměle vyhnané ceny. Ale jako jediní z Mallu nabízeli doručení do druhého dne, tak jsem to zkusila. A samozřejmě že ho doma nemám ani třetí den.. Osobně to beru jako dvojí klamání zákazníka.
pokaždé vše dorazilo v pořádku a i když nyní nastal menší problém, že dorazilo špatné zboží, byla reakce ze strany Mallu velmi rychlá, tím bych chtěla poděkovat paní/slečně Heldové. Obchod mohu jen doporučit za rychlost, vstřícnost a ochotu.
Nakupuji na Mall již dlouho, ale problém nastal až u reklamace