Jiz podruhe byla moje objednavka zrusena. Odmitaji vratit penize za vyuzity darkovy voucher a dalsi nakup nelze na jejich strankach realizovat, protoze objednavku opet zrusi. Velmi neprofesionalni jednani, kde jsem prisla o penize. Toto byl muj posledni nakup u Mall.cz .
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Inzerují zboží, které nemají. Tváří se, že dodají a v termín dodání objednávku zruší. Tím vám samozřejmě zadržují peníze, kterou jste za objednávku zaplatili.
Maji spoustu zbozi
... Ktere nikdy neuvidite, tragedie obchod, jeden velkej bordel v objednavkach. Objednate doručení pres zasilkovnu, poslou to ceskou postou coz je v zavesu hned druhá nejtragictejsi sluzba hned po mall.cz, cekame 20 dni a objednavka nikde i kdyz byll slíbeno doruceni do 3 dni od objednani. Ja se zase nechal nachytat.
Naprosto nic
Objednali jsme masážní křeslo s tím že doručení měli napsané do 19.12… Doteď ho nemáme a je už 8. ledna a peníze také ne napsali nám že balíček ztratili, jak sakra můžete ztratil křeslo:D a absolutně nevím jak dostat svých 6 tisíc zpět z toho 800 bylo za dopravu do 19.12. paráda už nikdy víc katastrofa
nemůžu pochválit vůbec nic. Předávám jen hořkou osobní zkušenost
Od svého zaměstnavatele jsem obdržel dárkový poukaz, který poskytla společnost MALL a kterým chtěla nejspíše udělat radost svým významným partnerům. Poukaz jsem nechtěl, ale jelikož mi ho za hotové peníze nikdo nevyměnil, následně jsem se jej rozhodl utratit. A nebylo to úplně za málo peněz. A tak jsem objednal zboží, které bych na MALL.cz normálbně nikdy nekoupil, protože zboží je oproti i profesionálním speciálkám předraženo někdy i o 70%. A abych pokryl celý poukaz, přidal jsem ještě pár drobností asi za 5 tis Kč. První nepříjemné překvapení bylo, když zakázka byla rozdělena do 5 dodávek a za každou dodávku se účtuje doprava. Dopravu a převyšující část objednávky musíte přirozeně platit ze svého(ne v rámci poukazu) a tak jsem zaplatil kartou. Druhým velkým překvapením bylo, že od MALL.cz dorazilo jen potvrzení objednávky , potvrzení platby žádné. Termíny byly rozházeny do cca 14. dnu a u jedné dodávky nebylo doručení do odběrného místa možné.; musel jsem si tedy vzít dovolenou, abych mohl objemnou zakázku převzít doma. Za výběr termínu převzetí si přirozeně připlatíte. Třetí nepříjemné překvapení nastalo v okamžiku, kdy zboží z první dodávky nedorazilo a já pří jejím ověřování zjistil, že byla celá objednávka byla zrušena, aniž by MALL o tom podal jakoukoli informaci. Při následném dotazu na call centru mi sdělili, že žádná taková zakázka u nic neexistuje o mé platbě neví. Mám za sebou nyní asi 4 kolo mailových požadavků, ze které postupně nepřímo vyplývá, že MALL se vůbec nezná k objednávce, příchozí platbu prověřuje, ale chce údaje, které mi jako zákazníkovi platícímu dárkovým certifikátem a přes platební bránu nejsou známy. A tak v dalším kroku očekávám, že mi sdělí, že jsem buď naletěl kyberzločincům nebo že jsem kyberzločinec sám. Aktuálně v pátém kole emailové komunikace přišlo vyjádření: u Vaší objednávky 152183412 v našem systému evidujeme technický problém, který zapříčinil, že nákup nedokážeme zpracovat a objednávka bude stornována. - všechno zboží stále dostupné v nabídce. Dále přišla omluva 200 Kč kterou můžete uplatnit jem v případě nákupu dalšího zboží na 300 jehož doprava Vás bude stát dalších 290 Kč. OČEKÁVÁM UŽ JEN, ŽE MI NAPÍŠÍ, ŽE NESPRÁVNOU OBJEDNÁVKOU CERTIFIKÁT ZANIKÁ A STÍM JE SPOJEN STORNO POPLATEK, KTERÝ MI STRHNOU Z PLATBY ZAPŮACENÉ V HOTOVOSTI. ZÁVĚREM Děkuji MALL.cz za RADOST AŽ DO RÁNA Z DÁKOVÉHO CERTIFIKÁTU, KTERÝ JSEM NECHTĚL...
Objednala jsem synovi čtyři hry na Xbox. Jedna hra nefunguje, další přišla prasklá. Až po objednání a zaplacení jsem vlastně zjistila že prodávající je nějaký člověk z Polska, reklamační podmínky jsou v polštině a jedna z podmínek je že neuzná vrácení zboží pokud bylo rozbaleno. Takže opravdu skvělá zkušenost, nikdy víc Allegro
Objednala jsem více zboží abych to měla za jedno poštovné, pak mi to při dokončování objednávky nabídlo zásilkovnu a dobírku a nakonec mi to z důvodu více dodavatelů rozdělili na více dodání a nechali mě zaplatit dvojí poštovné i dvojí dobírku. To je snad jedinný e-schop který to takhle omastí. když mi to posílal třeba LIDL nebo jiný e-schop, tak doprava byla vždy jen 1x.
Nekupovat, z 5 obj. jen dvě, hodinky tlapkova patrola nefunkční,žádný doklad,email nic, žádné historie na účtu o objednávce. Dva parfémy a povlečení už nečekam. Vyhozené peníze, nečekala bych to, nedoporučuji
Žádné
Dorazil robotický vysavač,který nefunguje a nejde ani nabít ! U faktury jsem omylem zadala špatné tel číslo, chtěla jsem změnit telefon, jejich stránky jsou úplně k ničemu! Žádné pomoci se nedočkáte! Doufám, že vrácení zboží proběhne v pořádku! Opravdu nic neobjednávat přes jejich stránky ! Vyhozené peníze!
Slibovali doručí 21.12.dostala jsem o den později, kde přijeli ještě protivný dopravci. Měla jsem zaplacenou dopravu stím, že odvezou lednici. Ještě lehce tekla. A hned ze ji nevezmou, že tam má drahé TV, když otevřel auto, měl tam akorát jednu pračku. Chápu, ale chování jako připomínky, to je zase Job, atd. Je síla. Nedoporučuji z toho nic. Žádné chování k zákazníkům.
Už žádné, krom cen.
Snad všechno je už špatně. Od komunikace se zákazníky, až po služby jako doprava či reklamační služby. Prostě ne a ne a ne, zkusil jsem párkrát koupit, ale ne. Na eshopu měli že zboží dorazí do 22.12. když jsem objednal i zaplatil 19. A copak 22.12. a nikde. Krásný takže tento e-shop už nedoporučuji a raději lidi nakupte jinde.
Neschopní odeslat v termínu jejich garantuje do vanoc jenom lziva reklama!!infolinka absolutne neschopni lidi !!!!nedoporučují !!!!
Opakovaně zrušili objednávku (což není až takový problém), ale ani nenapíšou a nedají vědět. V domnění, že zásilka dorazí (email dopravce o čase doručení) následně Mall (Alegro) zásilku zrušilo. Tři dny před Vánocemi super případ. Už dále nebudu nakupovat na tomto portále i v případě vyšší ceny jinde.
Objednal jsem si telefon pro seniory pro mámu přišel ale telefon používá jazyk jenom polštinu a Angličtinu tak je telefon k ničemu už nikdy více
Je to děs, dříve jsem objednávala, ale po poslední zkušenosti už nikdy. Zboží chodí z různých obchodů a různě, u každé objednávky zvlášť platba za dopravu. Poslední zboží vůbec nedorazilo, komunikace žádná.
rychlost u dodání přez zasilkovnu ve středu objednáno v patek dodá to je super
Zápory je vase spolupráce s wodo druhy balik objednán 13.12 garantována doba doručení 18.12 je 19.12 a balik furt nikde jen chodí omluvnej email od wodo škoda ze jsem vám to musel platit předem jinak bych uz to nepřevzal ted se jenom musim modlit aby to dorazilo do vanoc jinak můj syn bude mit skazeny vánoce je to zrouna ten nej dárek pro nej od vás pokud bude dopravce wodo uz nikdy nic neobjednam
Nikdy nic nekupovat a nezapomeňte nikdy nic
Nejhorší zkušenost s online nákupem za poslední dobu. Dokončení objednávky nebylo možné, protože jsem nechtěl využít "skvělou nabídku se ZDARMA dopravou", která stejnak nejde využít, protože není možnost změnit dodací místo :), takže stejnak platíte dopravu za 169,-Kč. A pokud nebudu souhlasit s podmínkami, že mají nárok i na moji mámu, tak nemůžu bohužel nic. Doufal jsem tedy, že aspoň paní na telefonické podpoře mi dokáže nějak poradit. Stejná tragédie jak jejich stránky, paní zmatená a neschopná pomoct. Obchod neuskutečněn a nikdy nebude. !SILNĚ NEDOPORUČUJI ZDE NAKUPOVAT!
Absolutně vůbec nic.
Dostal jsem kupon na 1000 kč nákup. Kupon to vzalo a stejně mi přišla dobirka s originalní cenou (kupon to samozřejmě vzalo stejne). Tak tam volam a paní říka ,že to musím zaplatit ze mi peniže pošlou což jsem logicky nechtel(zni to jako podvod)... Tak misto aby mi poslali zboži v cene tak čekam až mi pošlou novy kupon at mužu znova objednat ,ale to už je 10 dní a pořád nic takže to do vanoc nepřijde nejhorší obchod online co jsem zažil zatím....
Po te, co zmenili majitele, zadne.